B
Buakaw89
Goedenavond allen,
Vandaag zijn wij overgestapt van KPN telefonie naar een all-in-one pakket bij UPC. Alles is geinstalleerd. Internet en televisie werken prima. Alleen bij het telefoniegedeelte loop ik een beetje vast.
Oude situatie: huistelefoon woonkamer aangesloten via een wandcontactdoos. Slaapkamer idem.
Nieuwe situatie: Splitter tussen de modem en de huistelefoons. Ene kant van de splitter naar de "tel1" aansluiting op de modem. En de andere kant van de splitter naar de huistelefoons.
Nu heb ik beneden wel gewoon telefoon alleen werkt die boven niet. Iemand een idee wat ik verkeerd zou kunnen doen?
Vandaag zijn wij overgestapt van KPN telefonie naar een all-in-one pakket bij UPC. Alles is geinstalleerd. Internet en televisie werken prima. Alleen bij het telefoniegedeelte loop ik een beetje vast.
Oude situatie: huistelefoon woonkamer aangesloten via een wandcontactdoos. Slaapkamer idem.
Nieuwe situatie: Splitter tussen de modem en de huistelefoons. Ene kant van de splitter naar de "tel1" aansluiting op de modem. En de andere kant van de splitter naar de huistelefoons.
Nu heb ik beneden wel gewoon telefoon alleen werkt die boven niet. Iemand een idee wat ik verkeerd zou kunnen doen?

