Hallo,
Ik heb even een vraag, momenteel heb ik de Horizonbox aangesloten.
Ik heb deze direct aangesloten op de coax kabel die rechtstreeks naar het upc punt gaat in de meterkast.
Ik gebruik geen einddoos (in de muur) omdat ik ook een UTP kabel in dezelfde pijp heb zitten.
In hoevere is die einddoos nodig? aangezien ik voorheen de Cisco PVR erop aangesloten had.
De kabel zelf is "highend" Hirschmann + connectors.
Oja er zit ook een splitter tussen om het modem en tv te scheiden. (gebruik Cisco modem voor internet en bellen)
ik twijfel namelijk of mijn problemen niet komt omdat ik dit zo heb gedaan.
Ik heb even een vraag, momenteel heb ik de Horizonbox aangesloten.
Ik heb deze direct aangesloten op de coax kabel die rechtstreeks naar het upc punt gaat in de meterkast.
Ik gebruik geen einddoos (in de muur) omdat ik ook een UTP kabel in dezelfde pijp heb zitten.
In hoevere is die einddoos nodig? aangezien ik voorheen de Cisco PVR erop aangesloten had.
De kabel zelf is "highend" Hirschmann + connectors.
Oja er zit ook een splitter tussen om het modem en tv te scheiden. (gebruik Cisco modem voor internet en bellen)
ik twijfel namelijk of mijn problemen niet komt omdat ik dit zo heb gedaan.