• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

aansluiten horizon vanaf AOP

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jaszon73
  • Startdatum Startdatum
J

jaszon73

Graag even wat tips.
Ik ben onlangs verhuist en mijn tv is ca 15 meter van mijn AOP. Ik heb al een UPC FRA-752.
Er ligt nu een dunne coax kabel naar de TV/ Horizon. Deze geeft signaal sterkte matig en kwaliteit goed.
De kabel is aangesloten op de 4 db port van de FRA-752.
Als ik een nieuwe koka 799 kabel trek (15 meter) op welke port moet ik hem dan aansluiten 2 4 of 8 db?
 
dat is geheel afhankelijk van het binnenkomende signaal op aop.
om te beginnen zou ik hem op de laagste versterking aansluiten en kijken wat de de waardes dan doen.
eventueel even modem waardes horizon bekijken.
als het dan niet goed is voor een hogere versterking gaan.

zorg ervoor dat bij de modem waardes van de horizon de ds power niet boven de 10 uitkomt,
dat wil nog wel eens problemen geven
 
Terug
Bovenaan