- Berichten
- 1.525
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Beste lezers,
Ben denk ik even de weg kwijt, maar het lukt me niet om een Hirschman ghv41mx aangesloten te krijgen.
Overname punt in de meterkast.
Kabel gaat dan naar splitter, dan twee kabels, 1 naar Modem en 1 naar TV
Volgens de handleiding van de versterker, gaat de kabel van het overnamepunt in de 1ste ingang, waar de blauwelampjes zitten.
Ik dacht dan de 2de aansluiting naar het modem en de 3de naar de tv.
Echter het lukt me niet, of ik denk te moeilijk of ik doe iets fout.
Wie kan me helpen?
bvd
gr, Rob
Ben denk ik even de weg kwijt, maar het lukt me niet om een Hirschman ghv41mx aangesloten te krijgen.
Overname punt in de meterkast.
Kabel gaat dan naar splitter, dan twee kabels, 1 naar Modem en 1 naar TV
Volgens de handleiding van de versterker, gaat de kabel van het overnamepunt in de 1ste ingang, waar de blauwelampjes zitten.
Ik dacht dan de 2de aansluiting naar het modem en de 3de naar de tv.
Echter het lukt me niet, of ik denk te moeilijk of ik doe iets fout.
Wie kan me helpen?
bvd
gr, Rob