R
repsac
Goedendag,
Een paar weken terug is er bij ons een monteur langs geweest en heeft een nieuwe modem geplaatst(Cisco). Dit zodat wij klaar waren voor de "toekomst". Allemaal prima, werkte ook meteen.
Paar dagen later kwam het XL pakket in beeld en dit vonden wij wel interessant. Wij bestellen, en een paar dagen later het pakket binnen. Nu zit er in dat pakket ook een Arris modem.
Kan iemand mij uitleggen; Moet dit modem er tussen? Of is de cisco al voldoende?
Zo niet, Wat moet ik met het Arris modem doen?
Aangezien het video on demand het niet doet bij ons begin ik toch te twijfelen. (ga vandaag nieuwe coax kabel leggen, en heb een retourgeschikte versterker)
Vriendelijke groet,
Een paar weken terug is er bij ons een monteur langs geweest en heeft een nieuwe modem geplaatst(Cisco). Dit zodat wij klaar waren voor de "toekomst". Allemaal prima, werkte ook meteen.
Paar dagen later kwam het XL pakket in beeld en dit vonden wij wel interessant. Wij bestellen, en een paar dagen later het pakket binnen. Nu zit er in dat pakket ook een Arris modem.
Kan iemand mij uitleggen; Moet dit modem er tussen? Of is de cisco al voldoende?
Zo niet, Wat moet ik met het Arris modem doen?
Aangezien het video on demand het niet doet bij ons begin ik toch te twijfelen. (ga vandaag nieuwe coax kabel leggen, en heb een retourgeschikte versterker)
Vriendelijke groet,