• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aansluiten analoog

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jef86
  • Startdatum Startdatum
J

jef86

Goedenavond.

Ik zou vandaag aangesloten worden in de verdeel kast op straat.
kom vanavond thuis geen briefje in de bus en geen analoog beeld.
Morgen maar weer bellen met de helpdesk
 
nou moest ven me ei kwijt...
werk zelf in een service verlend bedrijf en ik vind als je iets toe zegt dat dat ook nagekomen moet worden.
 
jef86, van harte welkom op dit forum :)

Als je in je startpost even wat meer info had gegeven, dan hadden wij ook geweten waarover het ging.

Kennelijk had je een afspraak met een monteur om de boel aan te sluiten en die is niet komen opdagen?

Welkom in de wondere wereld van UPC...ik hoop voor je dat het vervolg wat beter gaat...
 
Terug
Bovenaan