• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanschaf digitale ontvanger

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ticco128
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

ticco128

Mijn vraag als beginner met digitale tv,(startpakket)welke ontvanger moet ik nemen samsung :roll: of Humax
 
Of je hem zal krijgen bij een bestelling weet ik niet, of je moet de keuze in de winkel wel hebben.

Bij mij werkt de Humax iets fijner als de Samsung.
 
Bedankt voor je reactie ,

Ik ben vrij om eventueel een ander te nemen,en goede raad van een ervarings deskundige is nooit weg.

Ik hoorde ook dat de smartcard niet overal het zelfde is ( blauw of Oranje ???)

Vr gr,

J
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan