Nou allereerst is het telefoon wachtmenu hoogst irritant nergens de goede keuze te vinden en je beland in een soort doolhof zou ik bijna zeggen na tien minuten *** muziek hou ik het voor gezien, de chat op kom je in contact met een bijna zwakbegaafd persoon(overdreven gezegd dan ) maar goed wel heel aardig alleen je bent veel tijd kwijt met alles uitleggen, opzoeken, weer intypen weer extra uitleg weer opzoeken enz en ja hoe aardig ook nu is het de vraag of nu alles ook daadwerkelijk goed komt, ik hou mezelf vast ik vrees nu al voor problemen, en ik had ook al tien keer mijn IBAN telefonisch doorgegeven en ingetypt in op MijnZIGGO maar dat systeem doet het domweg gewoon niet en ja het is tot tien tellen steeds.
Neven opmerking:ik vind de optie internet snelheid naar 50Mbps/5Mbps oudbollig en niet meer van deze tijd het is antiek en hoort minsten de dubbele snelheid te zijn vindt ik dan adios!
Neven opmerking:ik vind de optie internet snelheid naar 50Mbps/5Mbps oudbollig en niet meer van deze tijd het is antiek en hoort minsten de dubbele snelheid te zijn vindt ik dan adios!