René
Moderator
- Berichten
- 10.051
- Internet
- Plinq
Vandaag is er een kleine aanpassing in de layout doorgevoerd.
Jaren lang is er gebruik gemaakt van een 'vaste breedte'.
Tegenwoordig is het gebruiklijk om de breedte te laten bepalen door de grote van het browservenster, of device.
De wijziging is nog experimenteel. We kijken even hoe het bevalt en of er geen andere problemen naar boven komen.
Jaren lang is er gebruik gemaakt van een 'vaste breedte'.
Tegenwoordig is het gebruiklijk om de breedte te laten bepalen door de grote van het browservenster, of device.
De wijziging is nog experimenteel. We kijken even hoe het bevalt en of er geen andere problemen naar boven komen.


