Aanpassing layout (breedte)

René

Moderator
Berichten
10.051
Internet
  1. Plinq
Vandaag is er een kleine aanpassing in de layout doorgevoerd.
Jaren lang is er gebruik gemaakt van een 'vaste breedte'.
Tegenwoordig is het gebruiklijk om de breedte te laten bepalen door de grote van het browservenster, of device.

De wijziging is nog experimenteel. We kijken even hoe het bevalt en of er geen andere problemen naar boven komen.
 
Via Safari op de iPhone ziet het er minder uit... Ja, Tapatalk is een alternatief, maar nee. Niet van mij.
 
Op de pc en op een android tablet 10.1 ziet het er goed uit hoor alsook op een Samsung smartphone
 
Ik was altijd snel met ontdekken van een andere layout 8)
Maar dat was met mijn iPad 1, nu met een iPad Air 2 zie ik eigenlijk geen verschil.
Het is allemaal prima leesbaar.
 
Op de iPad in portrait ziet het er beroerd uit. In landscape is het normaal en leesbaar maar ik gebruik de iPad vrijwel altijd in portrait. Dus ik vind deze wijziging een ramp
 
Creative Solution zei:
Via Safari op de iPhone ziet het er minder uit... Ja, Tapatalk is een alternatief, maar nee. Niet van mij.
Op iphone's zou hij moeten overschakelen op de mobiele theme ( https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?thememode=mobile )
 
Terug
Bovenaan