L
LennertXL
Een overijverige chello (UPC) medewerker heeft een deel van mijn account weggegooid, zodat ik nu niet meer kan internetten. Het heeft me gisteren ruim 1 uur telefoneren gekost (verdeeld over 3 gesprekken met 4 verschillende helpdesk medewerkers) voor het lek boven water was. De laatste die ik sprak wist gelukkig het probleem op te sporen, kon het alleen niet verhelpen. Call aangemaakt en zou binnen 2 dagen (zullen er wel 5 worden) geregeld moeten zijn.
Ik wordt teruggebeld (hoop ik).
Ik had overigens 10 dagen geleden wel Digitale Telefonie opgezegd, misschien heeft het daarmee te maken (??)
Ik ga a.s. zondag naar the HCC dagen en hoop toch zo een leuke ADSL aanbieding tegen het lijf te lopen. Het lieftst iets met een draadloze modem/router.
Zijn er onder jullie mensen met een gelijke ervaring. Zomaar ineens geen account meer!
greetz,
Lennert
Ik wordt teruggebeld (hoop ik).
Ik had overigens 10 dagen geleden wel Digitale Telefonie opgezegd, misschien heeft het daarmee te maken (??)
Ik ga a.s. zondag naar the HCC dagen en hoop toch zo een leuke ADSL aanbieding tegen het lijf te lopen. Het lieftst iets met een draadloze modem/router.
Zijn er onder jullie mensen met een gelijke ervaring. Zomaar ineens geen account meer!
greetz,
Lennert