Aanmeling bij Chello lukt niet meer

L

LennertXL

Een overijverige chello (UPC) medewerker heeft een deel van mijn account weggegooid, zodat ik nu niet meer kan internetten. Het heeft me gisteren ruim 1 uur telefoneren gekost (verdeeld over 3 gesprekken met 4 verschillende helpdesk medewerkers) voor het lek boven water was. De laatste die ik sprak wist gelukkig het probleem op te sporen, kon het alleen niet verhelpen. Call aangemaakt en zou binnen 2 dagen (zullen er wel 5 worden) geregeld moeten zijn.
Ik wordt teruggebeld (hoop ik).

Ik had overigens 10 dagen geleden wel Digitale Telefonie opgezegd, misschien heeft het daarmee te maken (??)

Ik ga a.s. zondag naar the HCC dagen en hoop toch zo een leuke ADSL aanbieding tegen het lijf te lopen. Het lieftst iets met een draadloze modem/router.

Zijn er onder jullie mensen met een gelijke ervaring. Zomaar ineens geen account meer!

greetz,
Lennert
 
Als ze het op afstand weggegooit hebben kunnen ze toch ook zo corrigeren. ???

Wat komt die monteur dan toch doen?
 
Ik had ook zo iets mafs van de week. Ik kreeg mijn nieuwe modem, maar mijn aanmelding lukte niet.
Uiteindelijk kwam ik bij Digitale Telefonie terecht die mijn account moest vrijgeven om te kunnen internetten.
Terwijll ik toch echt twee verschillende modems heb!  ???
Dus er zit wel degelijk een link tussen een chello abbo en digitaal bellen.
 
JvY zei:
Als ze het op afstand weggegooit hebben kunnen ze toch ook zo corrigeren. ???

Wat komt die monteur dan toch doen?

Komt geen monteur, maar doet een speciale afdeling. Ze kunnen niet alles weten of kunnen.

Greetz,
Lennert
 
JvY zei:
Dan snap ik niet dat het zolang moet duren. Typisch weer Chello

Ik ook niet, maar geef jij eens een voorbeeld van een SNELLE actie van UPC?
Ze zijn daar zo traag als de nete.

Greetz,
Lennert
 
Vergeet niet de dagen dat je geen net heb te declareren bij Chello. Daar heb je recht op als het bij hun zit
 
JvY zei:
Vergeet niet de dagen dat je geen net heb te declareren bij Chello. Daar heb je recht op als het bij hun zit

nee dat deed ik al eerder en kreeg voor 7 dagen 15 euro terug. Maar deze keer gaan ze ook nog 6 euro belkosten betalen, want het kostte me een uur telefoneren (3 gesprekken en 4 helpdeskers) om de fout te achterhalen. En die fout zat voor 100% bij chello. Ze zullen dokken die gasten!

Greetz,
Lennert
 
Terug
Bovenaan