• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

aanmelding Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

fatman42

Forum Gebruiker
Berichten
52
3 1/2 week gelden heb ik mij telefonisch aangemeld voor het Alles in 1 Plus pakket, ik had al sinds 2 jaar digitale TV van Ziggo voorheen al zolang ik weet het analoge pakket, ik woon in de binnenstad van Venlo, volgens de postcode check was alles mogelijk, en had ook niets anders verwacht omdat mijn buren rond om mij ook bij Ziggo zijn, toen begon het gezeik de mevrouw van Ziggo had haar bedenkingen want de PC check gaf bij haar een ander resultaat, maar ja het zou geregeld worden vandaag belde Ziggo Nieuwbouw (wat dat weer mag zijn ?) of ik in een nieuwe wijk woonde, helaas niet, deze wijk bestaat al meer dan 100 jaar en de meeste huizen zijn van voor de oorlog, of ik wel TV van hun (Ziggo) had, ik vermelde dat dit al jaren het geval was en dat ik sinds 2 jaar digitale TV heb, het goede mens snapte er niets van ze zei het kon nog wel enkele weken duren, ik vroeg haar wat het probleem was maar daar kon ze geen antwoord op geven en of ik nu Internet van Ziggo kreeg ja of nee, antwoord ik moest maar even afwachten.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat dit goed gaat !
 
Dit is weer een goeie van Ziggo maar dit terzijde.

Bel de klanten service en geef daar je klant nummer door kunnen ze toch zien dat je al langer klant bent ze sturen je toch ook iedere maand een rekening ???

Tevens kunnen ze dan ook zien dat je een AOP ( Abonnee overname punt ) in je huis hebt en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Succes en laat even weten hoe het afloopt.

Gr.Arno
 
Dit is weer een goeie van Ziggo maar dit terzijde.

Bel de klanten service en geef daar je klant nummer door kunnen ze toch zien dat je al langer klant bent ze sturen je toch ook iedere maand een rekening ???

Tevens kunnen ze dan ook zien dat je een AOP ( Abonnee overname punt ) in je huis hebt en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Succes en laat even weten hoe het afloopt.

Gr.Arno

Mijn klant nummer heb ik door gegeven en de rekeningen komen al meer dan 60 jaar op dit adres eerst van HOME nu dus Ziggo, maar zal morgen eens de klanten service bellen, bedankt gr. Frits
 
Je staat wel als klant(nummer) erin maar geen netwerkregistratie.

Kan zijn dat de registratie daarvan niet op orde is of dat je geen eigen aop hebt.

Het laatste kun je zelf vaak checken, zoek de groene kabel :)
 
Je staat wel als klant(nummer) erin maar geen netwerkregistratie.

Kan zijn dat de registratie daarvan niet op orde is of dat je geen eigen aop hebt.

Het laatste kun je zelf vaak checken, zoek de groene kabel :)

Helaas, het is een oude woning(mijn geboorte huis) en zonder meter kast, ooit heeft destijds Home een kabel gelegd, naar ik meen een groene, achter in de huiskamer staat de TV met aansluit doos voor TV en Radio hoe de kabel loopt is nergens te traceren, hoogst waarschijnlijk onder de huiskamer, deze kruipruimte is nooit toegankelijk geweest maar is er wel, en is ZEER laag 20 cm, hoe ze de kabel destijds erin is gekomen daar heb ik geen flauw idee van.
bedankt en gr. Frits
 
Als dit de enigste doos in huis is is dit dus je AOP.

Draai het kapje eraf en kijk of er een groene kabel zit weet je het zeker.

In mijn oude huis kwam de kabel gewoon in een hoek via de gevel aan de voorzijde achter de gordijnen binnen en daar zat mijn AOP.

Gr.Arno
 
Als dit de enigste doos in huis is is dit dus je AOP.

Draai het kapje eraf en kijk of er een groene kabel zit weet je het zeker.

In mijn oude huis kwam de kabel gewoon in een hoek via de gevel aan de voorzijde achter de gordijnen binnen en daar zat mijn AOP.

Gr.Arno

bedankt voor het antwoord, het is nu al laat maar zal morgen meteen kijken.
Hier is buiten de doos voor TV en Radio echt niets te vinden.
gr.Frits
 
Mijn klant nummer heb ik door gegeven en de rekeningen komen al meer dan 60 jaar op dit adres eerst van HOME nu dus Ziggo, maar zal morgen eens de klanten service bellen, bedankt gr. Frits

Vanmorgen heb ik de klanten service gebeld (12 min wachttijd) die vertelden dat het geen probleem zou moeten zijn, temeer omdat in de onmiddellijke omgeving er veel klanten, buren rondom, van hun waren, en dat er een paar vinkjes op mijn adres grijs stonden en nog niet te activeren waren dit moest door een andere afdeling geactiveerd worden, dus maar ffff afwachten.

bedankt gr. Frits
 
Goed om te lezen dat het opgelost wordt.

Zo als ik lees heb je nog geen internet van Ziggo ?
Dit zullen ook wel de grijze vinkjes zijn ze zullen het internet signaal moeten activeren ( Ziggo server ) want je krijgt ook telefoon en dus ook een modem.

Als het kan laat alles door een monteur van Ziggo aansluiten weet je zeker dat het werkt.

Succes.

Gr.Arno
 
Goed om te lezen dat het opgelost wordt.

Zo als ik lees heb je nog geen internet van Ziggo ?
Dit zullen ook wel de grijze vinkjes zijn ze zullen het internet signaal moeten activeren ( Ziggo server ) want je krijgt ook telefoon en dus ook een modem.

Als het kan laat alles door een monteur van Ziggo aansluiten weet je zeker dat het werkt.

Succes.

Gr.Arno

Bedankt voor de reactie, het zal wel los lopen, maar ik wil zelf alles installeren want ik heb een compleet netwerk in huis, TV, Ryan mediaplayer, Android GSM, Tablet, enz alles is aan gesloten (draadloos) op internet, van ADSL weet ik alles maar van kabel niets. PC's stel ik zelf samen en koop losse componenten, dus het zal wel lukken. gr. Frits
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan