Hallo,
ik ben overgestapt van chello clasic naar het power abbo met telefonie. nu vraag ik mij af of zoals er in de installatiehandleiding staat vermeld je na het aansluiten van het nieuwe arris modem je ook nog moet aanmelden op de zgn provision site van upc ? of is dat voor mij niet van toepassing omdat ik toch al abbonee was?...........
groeten,
Willem
ik ben overgestapt van chello clasic naar het power abbo met telefonie. nu vraag ik mij af of zoals er in de installatiehandleiding staat vermeld je na het aansluiten van het nieuwe arris modem je ook nog moet aanmelden op de zgn provision site van upc ? of is dat voor mij niet van toepassing omdat ik toch al abbonee was?...........
groeten,
Willem
