• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

aanmelden ?

Berichten
212
Hallo,

ik ben overgestapt van chello clasic naar het power abbo met telefonie. nu vraag ik mij af of zoals er in de installatiehandleiding staat vermeld je na het aansluiten van het nieuwe arris modem je ook nog moet aanmelden op de zgn provision site van upc ? of is dat voor mij niet van toepassing omdat ik toch al abbonee was?...........

groeten,

Willem
 
ff de stekker eruit, dan er weer in.

Als het goed is hoef je verder niets te doen.

ff naar www.speedtest.net om te kijken naar je down c.q. upload snelheid.

;)
 
Wanneer je een nieuw modem hebt, altijd even aanmelden op https://prov.upc.nl/ . Doe je dat niet, dan zit je in 99% van de gevallen met een trage verbinding.
 
Als je een nieuw modem hebt gekregen moet je inderdaad even provisionen via: https://prov.upc.nl

dubbel antwoord: ;)
 
ok bedankt voor de info. procedure is reeds uitgevoerd en ben weer terug online.

groeten,

Willem
 
Terug
Bovenaan