L
Lukkie
Hoi,
Op de UPC site staat nogsteeds het aanmeld formulier voor de Video On Demand test.
Het maakt echter niet uit hoe ik hem invul, maar hij accepteerd mijn gegevens niet.
Een van de vereiste is dat je Digitale TV van UPC hebt. En er staat hier z'n grijs kastje bovenop de TV waar ook elke maand voor betaald word. Lijkt me enigsinds dus vreemd.
Iemand anders met hetzelfde probleem?
Op de UPC site staat nogsteeds het aanmeld formulier voor de Video On Demand test.
Het maakt echter niet uit hoe ik hem invul, maar hij accepteerd mijn gegevens niet.
Een van de vereiste is dat je Digitale TV van UPC hebt. En er staat hier z'n grijs kastje bovenop de TV waar ook elke maand voor betaald word. Lijkt me enigsinds dus vreemd.
Iemand anders met hetzelfde probleem?



