• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanmelden Linksys wifiphone wip 330 lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lkoop
  • Startdatum Startdatum
L

lkoop

Weer een leuk probleem. Ik ben in het bezit van een Netgear WPN824 router van UPC. Wil daar graag mijn wifi phone van linksys op aanmelden. (type 330)

De router is geconfigureerd met een WEP key.
De wifi phone vindt de router meteen, ik vul de juiste key in, maar noppes. Lukt me dus niet.
Even op de router van mijn buurman ( SMC ) met wepkey ( even gevraagd) en huppekee meteen verbinding. Zo ook op een linksys router ( andere buurman) met WEP geen problemen. Hoe hun instellingen zijn weet ik niet, maar opmerkelijk is het wel. Iemand enig idee !!!!! Tuurlijk, kan ik hun router gebruiken, maar waarvoor heb ik dan een netgear.
Ben benieuwd of iemand me kan helpen

Leon
 
Ik ken de Linksys wifiphone wip 330 niet en weet niet hoe de instellingen moeten staan om hem te laten werken.
Kijk eens in de handleiding wat de eisen zijn en dan stel eventueel de Netgear anders in.
Aan de linkerkant in de Netgear staat uitleg over de diverse opties.

Ook bij WEP zijn er diverse instellingen mogelijk.
64 of 128 bit, public of shared key etc, hexadecimale of ascii key etc.
 
Terug
Bovenaan