D
dxben
Bij het aanmaken van een secundair E-mail adres blijft bij mij het vakje:
Email Adres grijs.
Ik kan alles invullen behalve het E-mail adres.
Ligt dit aan mij, of is er een probleem?
Ik heb slechts 1 ander E-mail adres in gebruik en onderneem al meer dan een week pogingen om zo'n adres toe te voegen
Email Adres grijs.
Ik kan alles invullen behalve het E-mail adres.
Ligt dit aan mij, of is er een probleem?
Ik heb slechts 1 ander E-mail adres in gebruik en onderneem al meer dan een week pogingen om zo'n adres toe te voegen
