• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanmaken secundaire e-mail account

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dxben
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dxben

Bij het aanmaken van een secundair E-mail adres blijft bij mij het vakje:
Email Adres grijs.

Ik kan alles invullen behalve het E-mail adres.
Ligt dit aan mij, of is er een probleem?
Ik heb slechts 1 ander E-mail adres in gebruik en onderneem al meer dan een week pogingen om zo'n adres toe te voegen
 
Heel vreemd.... Ik heb net nog even gekeken, maar ik kom overal in! Het vakje is ook niet grijs :)

Misschien een storing geweest dat hij alweer verholpen is? Of heb je hier al heel lang last van?

Probeer anders even je tijdelijke internet bestanden en coockies te verwijderen.
 
Heel vreemd.... Ik heb net nog even gekeken, maar ik kom overal in! Het vakje is ook niet grijs :)

Misschien een storing geweest dat hij alweer verholpen is? Of heb je hier al heel lang last van?

Probeer anders even je tijdelijke internet bestanden en coockies te verwijderen.

Ook na het verwijderen van tempory files kan ik alles invullen behalve een E-mail adres. (Net geprobeerd)!
 
Ook na het verwijderen van tempory files kan ik alles invullen behalve een E-mail adres. (Net geprobeerd)!


Het probleem zit toch bij mezelf!
Misschien omdat ik IE8 gebruik?

Op dezelfde computer had ik Vista d.m.v. Dual Boot geïnstalleerd en
daar werkte het wel.

Bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan