• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aankondiging nieuwe snelheden chello

René

Moderator
Berichten
10.055
Internet
  1. Plinq
Er waren al wat geruchten, maar toch komt dit ook wel weer onverwacht: In December worden we weer getrakteerd op nog hogere snelheden!
De classic abonnee's krijgen een dubbele download snelheid, de extreme abonnee's krijgen een upload die 2x zo hoog is. Verder nog een aantal veranderingen bij easy en light. Zie onderstaande tabel voor de nieuwe snelheden:

chellosnelheid oudsnelheid nieuwprijs
Starter
384 Kbps / 128 Kbps​
384 Kbps / 128 Kbps​
€ 14,95
Easy
850 Kbps / 256 Kbps​
[red]1 Mbps[/red] / 256 Kbps​
€ 22,95
Light
2 Mbps / 512 Kbps​
[red]3 Mbps[/red] / [red]1 Mbps[/red]​
€ 32,95
Classic
4 Mbps / 1 Mbps​
[red]8 Mbps[/red] / 1 Mbps​
€ 49,95
Extreme
20 Mbps / 1 Mbps​
20 Mbps / [red]2 Mbps[/red]​
€ 79,95

Deze snelheden worden dus medio december ingevoerd. De nieuwe snelheden staan ook al vermeld op de site van upc.

Aanvulling: (28-10-05)

De gebruikers met een plus abonnement (€ 69,95 8Mbps/1Mbps) zullen automatisch worden omgezet naar classic, en gaan 20 euro minder betalen.
Dit is officieel bekend gemaakt op de chello site
 
Vorige topic stond dit over chello extreem

Hallo UPC wanneer gaat de snelheid...
« Antwoord #33 Gepost op: Vandaag om 22:33:11 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Als het goed is klopt de Extreme download niet.
Deze zou ook omhoog gaan.
Nou ja we wachten af.

Je weet het nooit met chello....
 
wow, 2mbit upload is wel relaxed :D

ze luisteren kennelijk goed naar de klanten
 
Mooi dat er eindelijk snelheidsverhogingen komen ;D wel jammer dat die 2 mbit upload alleen voor extreem geldt, maarja je kunt ook niet alles hebben. ;)
 
Ik heb dezelfde vraag m.b.t. Plus.. Classic is in snelheid nu toch hetzelfde of niet?

D.
 
Mooi bericht :)

En ik ben ook wel nieuwschierig betreffende plus.Zal wel zakken in abo kosten aangezien de snelheid gelijk met classic wordt.
 
Ik denk meer dat Plus automatisch wordt overgezet naar classic zo'n gevoel heb ik gewoon...
Voor de rest ook leuk nieuws :) en nu hopen dat netwerk stabiel genoeg ervoor iz ;D en het ook echt ken gebruiken
 
m.i.v. december wordt iedereen met plus automatisch omgezet naar classic en gaat dus €20.00 minder betalen.
 
Terug
Bovenaan