G
GezLor
Ik had deze melding al eerder gemaakt( kan het niet meer terugvinden)
Wij blijven problemen houden met de pas nieuwe DVR box. Soms bij een zender van af b.v. kanaal 311 komt er een melding 'Signaal verlies etc' Vanaf dat moment geven alle kanalen deze melding.
Dan haal ik de stekker eruit, met vasthouden linker pijltje rechts op voorpaneel-box(deed ik al met de eerste mediabox)
voor een software update. Ook alle aansluitingen eruit en er weer in.
Ik heb nog even gewacht met het retour zenden van de eerste mediabox, e.e.a. inverband met een (misschien) kapotte DVR-box.
Kan dit gevolgen hebben voor dubbele nota's?......
Mvg.Gees Macuser 3132GC
Wij blijven problemen houden met de pas nieuwe DVR box. Soms bij een zender van af b.v. kanaal 311 komt er een melding 'Signaal verlies etc' Vanaf dat moment geven alle kanalen deze melding.
Dan haal ik de stekker eruit, met vasthouden linker pijltje rechts op voorpaneel-box(deed ik al met de eerste mediabox)
voor een software update. Ook alle aansluitingen eruit en er weer in.
Ik heb nog even gewacht met het retour zenden van de eerste mediabox, e.e.a. inverband met een (misschien) kapotte DVR-box.
Kan dit gevolgen hebben voor dubbele nota's?......
Mvg.Gees Macuser 3132GC