• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanhoudende hoge ping

fibre zei:
weet het niet maar hier wordt niemand afgezeikt wordt gewoon iets gevraagd dat is alles! :-X

Ik had het niet specifiek over jou, al komt die post wel enigszins denigrerend over. Ik heb het meer over de mensen die gelijk gaan godveren en weet ik veel over UPC en UPC meteen een kutbedrijf noemen.

Bij het werk wat ik op klantenservice deed liet ik dat soort klanten ook gewoon in de stront zakken als het maar enigszins kon (wettelijk). Behandel je mij niet met respect, dan ik jou ook niet. Je mag wel verwachten dat iedereen redelijk blijft.
 
Jah, daar ben ik het mee eens vlarp,

maar je mag echter ook verwachten van hun dat ze jouw ook helpen en om eerlijk te zijn is het de helft van de tijd niet eens waardt om de HD te bellen want je krijgt wel heel vaak het antwoord: "wij veroorzaken het probleem niet het moet bij jouw thuis fout gaan"

Dit bedoel ik niet als een belediging jegens het UPC personeel maar je moet toegeven.. sommige mensen die bij de HD zitten.... ZUCHT :P En ja ik weet ook dat er zat goede daar rondlopen die je wel verder helpen als je probelmen heb met inet! :6.
 
Evert zei:
Jah, daar ben ik het mee eens vlarp,

maar je mag echter ook verwachten van hun dat ze jouw ook helpen en om eerlijk te zijn is het de helft van de tijd niet eens waardt om de HD te bellen want je krijgt wel heel vaak het antwoord: "wij veroorzaken het probleem niet het moet bij jouw thuis fout gaan"

Dit bedoel ik niet als een belediging jegens het UPC personeel maar je moet toegeven.. sommige mensen die bij de HD zitten.... ZUCHT :P En ja ik weet ook dat er zat goede daar rondlopen die je wel verder helpen als je probelmen heb met inet! :6.

Geloof mij, die mensen moeten jou vertellen dat het aan jou ligt. Als je op een helpdesk werkt is er geen ruimte voor een eigen mening. Je moet een beleid verdedigen en uitvoeren, anders krijg je simpel weg onstag wegens werkweigering oid. Ik heb ook in de 2,5 jaar dat ik aan de telefoon werkte de ergste verwensingen naar m'n hoofd gehad omdat ik, volgens de regels van m'n werkgever, die klant gewoon niet kon/mocht helpen. Dat ik het some 100% met die klant eens was doet er gewoon niet toe. Ik moet m'n werk doen en dus die klant met een wrang gevoel afschepen met niets.

Dat het soms frustrerend is als je een BrEeZaH sletje aan de lijn krijgt die niet eens weet wat een kabelmodem is dat is begrijpelijk. En UPC heeft z'n callscripts daar niet voldoende op aangepast. Twee opties: 1) Meer technisch onderlegd personeel op de 1e lijn. 2) makkelijker maken om bij de 2e lijn je verhaal te kunnen doen.
 
jah daar heb je gelijk in. ik heb er zelf niet gewerkt maar opzich geeft UPC dan wel weinig om zijn klanten als je ze niet eens mag helpen. Ik snap hun commerciele plan zowiezo niet. Waarom zo veel reclame maken als je je boeltje niet voor mekaar heb? Als ze zo doorgaan komen er aan de ene kant 5 nieuwe klanten binnen en gaan er 5 ontevreden klanten weg ( i.v.m. slechte ping etc ).
maargoed btje offtopic dit:P
 
Evert zei:
jah daar heb je gelijk in. ik heb er zelf niet gewerkt maar opzich geeft UPC dan wel weinig om zijn klanten als je ze niet eens mag helpen. Ik snap hun commerciele plan zowiezo niet. Waarom zo veel reclame maken als je je boeltje niet voor mekaar heb? Als ze zo doorgaan komen er aan de ene kant 5 nieuwe klanten binnen en gaan er 5 ontevreden klanten weg ( i.v.m. slechte ping etc ).
maargoed btje offtopic dit:P

True, is ook erg lastig werken en erg frustrerend. Ik heb dan niet voor UPC gewerkt, maar voor een bedrijf dat ook ongeveer dezelfde mentaliteit heeft. Onthoud altijd dat de medewerkers aan de HD gewoon hun werk doen. Je hebt geen probleem met die mensen, maar met het bedrijf (en eigenlijk dus het management, want die maken de regels en bepalen het beleid).

Overigens heb ik nu op m'n eigen server gewoon een ping van zo'n 12ms. Voor het eerst deze week weer. ik houd het in de gaten vanavond. Lijkt erop dat de vertraging ergens in het UPC netwerk bij de 213.46.183.x ip adressen nu in ieder geval weg is. Maar goed, het is nog vroeg.
 
Yup ik heb ook goede pings op iedere server waar ik op speel maarja dat was vorige week ook 1 dag...

waarschinlijk is et nu goed omdat iedereen voetbal gaat kijken;P
 
Yep, ping is weer goed :)

En, idd, ik heb geen probleem met de HD medewerkers, maar met Chello. Ik bel eigenlijk ook niet meer naar de HD, ik heb inmiddels meer vertrouwen in de UPC'ers die dit forum bekijken.
Maar ook die kunnen er niks aan doen als de directie niet wil betalen voor betere hardware en lijnen.
 
Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Administrator>pathping www.1stsop.nl

Tracing route to 1stsop.nl [80.69.83.80]
over a maximum of 30 hops:
0 home-25961c1c7b.arnhem.chello.nl [192.168.1.100]
1 192.168.1.1
2 10.66.0.1
3 ls00sw11.brain.upc.nl [212.142.19.2]
4 p14232045.net.upc.nl [212.142.32.45]
5 213.46.183.57
6 213.46.183.102
7 213.46.183.78
8 adm-b2-pos6-0.telia.net [213.248.72.253]
9 adm-bb2-pos0-0-0.telia.net [213.248.64.189]
10 adm-b3-pos1-0-0.telia.net [213.248.72.222]
11 * * *
Computing statistics for 275 seconds...
Source to Here This Node/Link
Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address
0 home-25961c1c7b.arnhem.chello.nl [
192.168.1.100]
0/ 100 = 0% |
1 0ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 192.168.1.1
4/ 100 = 4% |
2 --- 100/ 100 =100% 96/ 100 = 96% 10.66.0.1
0/ 100 = 0% |
3 35ms 8/ 100 = 8% 4/ 100 = 4% ls00sw11.brain.upc.nl [212.142.19.
2]
0/ 100 = 0% |
4 37ms 4/ 100 = 4% 0/ 100 = 0% p14232045.net.upc.nl [212.142.32.4
5]
0/ 100 = 0% |
5 37ms 4/ 100 = 4% 0/ 100 = 0% 213.46.183.57
2/ 100 = 2% |
6 39ms 6/ 100 = 6% 0/ 100 = 0% 213.46.183.102
0/ 100 = 0% |
7 68ms 8/ 100 = 8% 2/ 100 = 2% 213.46.183.78
0/ 100 = 0% |
8 69ms 7/ 100 = 7% 1/ 100 = 1% adm-b2-pos6-0.telia.net [213.248.7
2.253]
0/ 100 = 0% |
9 70ms 6/ 100 = 6% 0/ 100 = 0% adm-bb2-pos0-0-0.telia.net [213.24
8.64.189]
1/ 100 = 1% |
10 70ms 7/ 100 = 7% 0/ 100 = 0% adm-b3-pos1-0-0.telia.net [213.248
.72.222]
93/ 100 = 93% |
11 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% home-25961c1c7b [0.0.0.0]

Trace complete.

C:\Documents and Settings\Administrator>

Geen commentaar, vooral niet over het structureel terugkerend ip 213.46.183.78 waar mijn ping omhoog giert :(
 
Het is alweer sinds gisteren bagger.
Zie https://smokeping.clanhost.nl/cgi-bin/smokeping.cgi?target=Netherlands.Chello maar weer eens.
 
Terug
Bovenaan