D
Donnerd
Het is eindelijk zover.... als alles goed loopt zoals afgesproken heb ik ergens volgende week (of later.. hangt natuurlijk van diverse factoren af) de normale DVR binnen.
Tot die tijd blijf ik echter de Horizon box gebruiken, maar kan gelukkig ook met de peace boxen of hoe ze heten mogen opnemen.
Esther dankuwel voor het meedenken en oplossen van dit probleem :-))
Ga nu €64,- per maand betalen voor 120MB internet. Zag via speedtest.net dat dat al ingevoerd is.
Tot die tijd blijf ik echter de Horizon box gebruiken, maar kan gelukkig ook met de peace boxen of hoe ze heten mogen opnemen.
Esther dankuwel voor het meedenken en oplossen van dit probleem :-))
Ga nu €64,- per maand betalen voor 120MB internet. Zag via speedtest.net dat dat al ingevoerd is.

