• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanhoudend problemen met UPC en hun producten.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Het is eindelijk zover.... als alles goed loopt zoals afgesproken heb ik ergens volgende week (of later.. hangt natuurlijk van diverse factoren af) de normale DVR binnen.
Tot die tijd blijf ik echter de Horizon box gebruiken, maar kan gelukkig ook met de peace boxen of hoe ze heten mogen opnemen.
Esther dankuwel voor het meedenken en oplossen van dit probleem :-))
Ga nu €64,- per maand betalen voor 120MB internet. Zag via speedtest.net dat dat al ingevoerd is.
 
Een ruzie heeft meestal minimaal 2 deelnemers :)
'UPC' het niet echt een ruzie vinden, maar goed, succes. Begin is er.

Zie je nou wel.
 
Maar krijg je wel als er niet naar je wordt geluisterd.
Webcare doen hun werk tenminste hartstikke goed, maar toegegeven... komt vooral omdat topmannetjes zo rot zijn als de neten en het de helpdesk gigantisch moeilijk maken.
Wacht nu de decoder af.
 
Jacbakker zei:
Zou nog een keer bellen, voor €50,- kan het ook
Pakket kost ook €50,- alleen komt er €14,- bij omdat wij bellen door heel europa erbij hebben zitten.
€50,- + €14,= €64,-
 
Mooi! Hier hetzelfde. Ben erg benieuwd of ze vast blijven houden aan Horizon. Neem aan van wel, aangezien het zoveel gekost heeft. Aan de andere kant is de meerwaarde van de box t.o.v. een smart tv te verwaarlozen i.m.o. Behalve het opnemen dan en de eventuele client box...
 
Het is alsof UPC eindelijk lief wilt zijn :-)
Heb zojuist track en trace code ontvangen.
Zal dus morgen denk ik een TNT punt moeten komen om hem af te halen :P
 
Terug
Bovenaan