• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanbieding XS News

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jank
  • Startdatum Startdatum
Berichten
440
Ontving een mail van XS News met een aantrekkelijke aanbieding voor 1 jaar. Ik heb al Chelloo 30 van hen, maar zou deze aanbieding ook voor bestaande abonnees gelden?
Anders sturen ze toch niet een dergelijk mail?
 
Heb m ook. Deze aanbieding geld voor jou, ja. Het zit in het afsluiten van een jaar abonnement, dit is sowieso altijd voordeliger.
 
Ik heb de mail het afgelopen uur 5x gekregen (op hetzelfde mail adres). Het is me nu wel duidelijk dat er een aanbieding is. Begint een beetje spam te worden zo.
 
Ook ik was al klant bij XS News via Chelloo en heb maar even gevraagd of het ook gold voor bestaande klanten.
Zie hieronder hun reactie:

[quote author=XS News]
Hallo,

Voor het speciale UPC abonnement is een aparte registratie vereist.
U kunt het huidige abonnement beëindigen in uw MYXSNEWS en vervolgens een nieuwe registratie doen via de link in de email.




Met vriendelijke groet,

Johan
XS News Support[/quote]
 
Hmmm ik weet het niet, de laatste week gaat het een stuk beter bij Xsnews, daarvoor was het geregeld een probleem met de header-server. Kreeg minimaal 1 keer in de 2 weken geen headers binnen op spotnet.
en dan moest ik de header server op textnews.news.cambrium.nl zetten met dien verstande dat er dan weer problemen waren met de reacties die dan niet goed binnen kwamen.. zo bleef je bezig :'(.

Wat me ook aan het denken gezet heeft is die spamgolf op spotnet en clonen. Dat was heel makkelijk gedaan (althans met een script denk ik zo) als usenet onbruikbaar wordt dan zit je mooi aan het contact vast.
Neen ik denk dat ik dit voorbij laat gaan.
 
Ben juist overgegaan naar kwartaal paar dagen terug, eens kijken hoe dat bevalt.
Maar het zal niet binnen een jaar stoppen lijkt me, ach en zoveel verlies je dan ook niet.
Maar idd, een jaar is lang.
 
Nu ben ik erg benieuwd: Hoeveel mensen gaan hier gebruik van maken?

Ook voor ons is het een zeer interessante aanbieding en het overwegen waard.
 
Vivian en Martijn zei:
Nu ben ik erg benieuwd: Hoeveel mensen gaan hier gebruik van maken?

Ook voor ons is het een zeer interessante aanbieding en het overwegen waard.

Gewoon doen...reken maar uit wat het je per maand voor een 120 abonnement kost, slechts zo'n € 5,75 per maand! Daar kan je jezelf geen buil aan vallen.
 
Ik zou nog heel even geduld hebben als ik jullie was. Er komt binnenkort (paar dagen) een nog betere aanbieding via Chelloo.nl. Meer kan ik er nog niet over zeggen :-X
 
Ik denk dat ik even stop met denken over xsnews ^-^ ben benieuwd wat er uit de hoed komt :smiley2:
 
Terug
Bovenaan