• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanbieding abonnees "Woensel oost"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tomberpin
  • Startdatum Startdatum
T

tomberpin

Wie van de forum leden is ingegaan op de aanbieding van upc die alleen gelden voor bewoners in Eindhoven "woensel-oost"?? En heeft alles geleverd gekregen??.
 
Heb na slechts twee telefoontjes-met een voor de HD geheime afdeling- alles geleverd gekregen (Anytime + Extreme € 20.--), maar sinds twee maanden rekent Upc een paar euro te weinig. Misschien omdat ze een paar maanden m'n voice-mail haden uitgeschakeld, ik zal er wel eens een mailtje over sturen. Ook was de overgangsfactuur onnavolgbaar, maar bedrag onder de streep klopte. Kortom nooit ongezien betalen maar altijd alles elke maand checken!
 
Terug
Bovenaan