Aanbieding aan trouwe klanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Edimax

Hallo,

Via deze weg wil ik iedereen even waarschuwen. Afgelopen woensdag kreeg ik van Ziggo een e-mail met als onderwerp: "Extra korting voor trouwe klanten"

Daarin stond dat ik gebruik kon maken van een eenmalig aanbod als ik me minimaal voor 1 jaar verbind aan Ziggo. Als ik dus dat jaar bij Ziggo blijf, kan ik een Interactieve HD Decoder helemaal gratis ontvangen, of een Interactieve HD Recorder voor 49€. Na dat jaar is het weer per maand opzegbaar.

Nu staat er in de kleine lettertjes dat de decoder/recorder pas na 2 jaar eigendom van je worden. Als je na dat contractuele jaar toch nog voor het 2e jaar opzegt, dan moet je de decoder/recorder terug sturen.

M.a.w. Ze zeggen 1 jaar, maar je moet 2 jaar blijven anders houden ze je €49, en willen ze de decoder/recorder terug hebben. MOOIE ACTIE. Extra betalen om lid te blijven en er niets extra's voor terug krijgen.

Als het eenmalig aanbod gewoon vertelde dat je 2 jaar MOET blijven, klopte de brief wel. Natuurlijk contact met Ziggo gehad en deze vertelde me dat het helemaal geen Extra korting is, maar:

"wat wij aanbieden is een interactive recorder/decoder in bruikleen voor twee jaar. Voor die periode vragen wij huur van €49"

Bovenstaande tekst is in de e-mail helemaal niet terug te vinden.

Let dus goed op!!
Leuke eenmalige aanbieding. twee jaar huur betalen voor een apparaat wat in 1 jaar is afgeschreven.
 
Het is ook een aanbieding voor trouwe klanten he ? Die vertrekken niet binnen 2 jaar :wink:
En bovendien is 49,- voor 2 jaar ook ook niet veel. Voordeel is dan ook nog dat als er wat mankeert met het ding, Ziggo hem omruilt.
 
re

Hallo,

Via deze weg wil ik iedereen even waarschuwen. Afgelopen woensdag kreeg ik van Ziggo een e-mail met als onderwerp: "Extra korting voor trouwe klanten"

Daarin stond dat ik gebruik kon maken van een eenmalig aanbod als ik me minimaal voor 1 jaar verbind aan Ziggo. Als ik dus dat jaar bij Ziggo blijf, kan ik een Interactieve HD Decoder helemaal gratis ontvangen, of een Interactieve HD Recorder voor 49€. Na dat jaar is het weer per maand opzegbaar.

Nu staat er in de kleine lettertjes dat de decoder/recorder pas na 2 jaar eigendom van je worden. Als je na dat contractuele jaar toch nog voor het 2e jaar opzegt, dan moet je de decoder/recorder terug sturen.

M.a.w. Ze zeggen 1 jaar, maar je moet 2 jaar blijven anders houden ze je €49, en willen ze de decoder/recorder terug hebben. MOOIE ACTIE. Extra betalen om lid te blijven en er niets extra's voor terug krijgen.

Als het eenmalig aanbod gewoon vertelde dat je 2 jaar MOET blijven, klopte de brief wel. Natuurlijk contact met Ziggo gehad en deze vertelde me dat het helemaal geen Extra korting is, maar:

"wat wij aanbieden is een interactive recorder/decoder in bruikleen voor twee jaar. Voor die periode vragen wij huur van €49"

Bovenstaande tekst is in de e-mail helemaal niet terug te vinden.

Let dus goed op!! Leuke eenmalige aanbieding. twee jaar huur betalen voor een apparaat wat in 1 jaar is afgeschreven.

Mooie actie inderdaad, zou je de link even willen geven die in je mail staat?
dan kan ik hem ook bestellen.
 
Nu staat er in de kleine lettertjes dat de decoder/recorder pas na 2 jaar eigendom van je worden. Als je na dat contractuele jaar toch nog voor het 2e jaar opzegt, dan moet je de decoder/recorder terug sturen.
Je kan dat risico wel nemen. Bij Ziggo hebben ze blijkbaar genoeg van die recorders. Eerst was die aanbieding alleen voor nieuwe klanten. Hou dat ding gewoon als je opzegt.
En tenslotte laat je niet gek maken met aanbiedingen. Je kan ook een losse recorder kopen. Of beter nog helemaal niet.
Velen gebruiken dat ding alleen in het begin, daarna nauwelijks.
 
Die aanbieding wil ik ook wel, kan je hier de link plaatsen.
ik word altijd vergeten met die mail aanbiedingen....

bvd.
 
Bij mij was de oude Cisco na 3 jaar defect en ik heb gewoon klantenservice gebeld, afd verkoop. Zij boden me deze nieuwe recorder gewoon aan tegen deze actie condities.
Ik weet alleen niet meer of de actie tot 1 mei of eind mei liep. Nu zit ik in een postcodegebied waar ook iedereen al glasvezel in de meterkast heeft. Daar zal Ziggo nog extra hun best doen. :wink:
 
U chat momenteel met Zhe
Robbie: hallo
Zhe: Welkom bij Ziggo. Mijn naam is Zhe. Hoe kan ik u helpen?
Zhe: Goedemorgen.
Robbie: ik wil op mijn derde tv ook digitaal kijken, wat zijn de mogelijkheden?
Zhe: Ik wil u hiermee graag helpen. Kunt u mij alsjeblieft uw postcode en huisnummer geven? Dan kan ik de gegevens erbij zoeken.
Robbie: XXXXXX XXX
Zhe: Bedankt voor het wachten. U heeft een ontvanger met smartcard nodig bij de derde televisie. Na aanschaf en installatie van de apparaturen kunt u ook digitale/HD en interactieve televisie kijken.
Zhe: De interactieve HD ontvanger kost €99 exclusief €9.50 verzendkosten.
Robbie: hmm...er is toch een actie momenteel, dat die ontvanger gratis is als ik een jaar bij ziggo blijf?
Zhe: Mag ik weten waar u dat heeft vernomen?
Robbie: Ziggo forum
Robbie: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=466213#post466213
Zhe: Bedankt voor het wachten. Ik lees in de eerste bericht dat de klant een persoonlijk e-mail heeft ontvangen voor die actie. Ik kan deze actie niet aanbieden.
Zhe: U komt niet in aanmerking voor deze actie.
Robbie: ok, ik ben dus geen trouwe klant
Zhe: Ik zou u graag willen helpen, maar ik kan niets doen aan de voorwaarden.
Robbie: ah, wat zijn dan de voorwaarden?
Zhe: De actie die u heeft gelezen op de Ziggo forum geldt alleen voor de klanten die een e-mail heeft ontvangen.
Robbie: ok, maar wat is dan de reden dat ik deze e-mail niet krijg?
Zhe: Daar kan ik geen uitspraken over doen, omdat ik daar geen informatie en kennis van heb.
Robbie: duidelijk, iig bedankt voor de moeite. nog een prettige dag verder....hoi..


Dit gaat niet lukken zo.....
 
Dit gaat niet lukken zo.....

Nee daarom was het handig geweest als TS Edimax, ons de link zou geven dan is het een fluitje van een cent, klikken en bestellen.
Maar hij laat niets meer van zich horen (vreemd) en jammer.
 
Ik snap het meten met twee maten niet zo goed, waarom de ene klant wel en de andere niet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan