S
starter
ik heb nu twee weken de HB. In het begin nagenoeg geen problemen (afgezien van traag zappen, onduidelijke menu structuur en nog wat zaken die ook op dit forum worden beschreven). Maar nu leidt de box een geheel eigen leven. De box gaat continue aan/uit. Zonder stop. Het stroom eraf en weer opstarten levert ongeveer 30 seconden beeld. Daarna is het weer aan/uit, aan/uit, aan/uit.
Jammer...Toch de Pace DCR7111 te snel in de doos geretourneerd...
Jammer...Toch de Pace DCR7111 te snel in de doos geretourneerd...
