• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

A.B.X ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Frontier
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Frontier

Daag,

Ik kan niets downloaden van newsgroup a.b.x , zijn er meer mensen met dit probleem? Postcode is 1161.

Grtz,
 
Hi!

Daag,

Ik kan niets downloaden van newsgroup a.b.x , zijn er meer mensen met dit probleem? Postcode is 1161.

Grtz,

Nope, werkt prima. Hoe download je, haal je toevallig eerst de headers op, of download je via NZB files?

Bye,
Raymond.
 
Ik download via NZB's, verder gebruik ik Newsleecher en zijn de bestanden pas twee dagen oud die ik wil hebben, dus eigenlijk snap ik er niets van. :wink:
Grtz,
 
Hi!

Ik download via NZB's, verder gebruik ik Newsleecher en zijn de bestanden pas twee dagen oud die ik wil hebben, dus eigenlijk snap ik er niets van. :wink:
Grtz,

Heb net nog een dvd uit x gedownload, loopt prima.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan