R
remmelzwaal
goedemiddag , heb me net laten registreren en dus nog onbekend van deze site. ik ben slechthorend en kijk t.v. met ondertiteling. ( 888 ) tijdens de analoge t.v. periode. nu met de digitale t.v. van Ziggo is dat niet meer mogelijk!?? ligt dat aan ziggo of aan de betreffende t.v. zender ?
gr. kees rem........
gr. kees rem........