• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

888

  • Onderwerp starter Onderwerp starter remmelzwaal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

remmelzwaal

goedemiddag , heb me net laten registreren en dus nog onbekend van deze site. ik ben slechthorend en kijk t.v. met ondertiteling. ( 888 ) tijdens de analoge t.v. periode. nu met de digitale t.v. van Ziggo is dat niet meer mogelijk!?? ligt dat aan ziggo of aan de betreffende t.v. zender ?
gr. kees rem........
 
Ondertitels zijn gewoon beschikbaar, behalve dat de Cisco decoders problemen hebben met de BBC (resets) en de enkele zender die alleen tt-subs aanbiedt (alleen titels, verder geen beeld).

Verder is het wel zo handig om erbij te vertellen wat je precies hebt staan en zo, we hebben geen verborgen camera's in je huis opgesteld staan.
 
goedemiddag , heb me net laten registreren en dus nog onbekend van deze site. ik ben slechthorend en kijk t.v. met ondertiteling. ( 888 ) tijdens de analoge t.v. periode. nu met de digitale t.v. van ziggo is dat niet meer mogelijk!?? ligt dat aan ziggo of aan de betreffende t.v. zender ?

Gebruik je wel de teletekstknop van je digitale ontvanger (dus niet die van je TV)?
 
Ondertitels zijn gewoon beschikbaar, behalve dat de Cisco decoders problemen hebben met de BBC (resets) en de enkele zender die alleen tt-subs aanbiedt (alleen titels, verder geen beeld).

Verder is het wel zo handig om erbij te vertellen wat je precies hebt staan en zo, we hebben geen verborgen camera's in je huis opgesteld staan.


goedemorgen, ik heb b.v. NOS journaal en sport aanstaan en verder
div. spelprogr. of man bijt hond.( nogmaals ik krijg wel teletekst
maar geen beeld als ik 888 intoest.)
gr.kees rem.....
 
Gebruik je wel de teletekstknop van je digitale ontvanger (dus niet die van je TV)?

goedemorgen. ik gebruik de digitale ontvanger van ziggo, ( teletekst 888 )
gr. kees rem........
 
goedemorgen, ik heb b.v. NOS journaal en sport aanstaan en verder
div. spelprogr. of man bijt hond.( nogmaals ik krijg wel teletekst
maar geen beeld als ik 888 intoest.)
gr.kees rem.....

Zapp bedoelt niet wat je aan hebt staan, maar welke decoder je hebt staan.
 
Welke ontvanger van Ziggo?

Als je de Cisco hebt (wat ik vermoed gezien je probleem) werkt teletekst 888 niet. Je moet dan ondertitels kiezen door op de groene knop te drukken. Bij de meeste zenders heb je dan ondertitels via het kabelsignaal in plaats van via teletekst.
 
Welke ontvanger van Ziggo?

Als je de Cisco hebt (wat ik vermoed gezien je probleem) werkt teletekst 888 niet. Je moet dan ondertitels kiezen door op de groene knop te drukken. Bij de meeste zenders heb je dan ondertitels via het kabelsignaal in plaats van via teletekst.



ik gebruik: ubee EVW 3200 wifi modem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan