M
maluco
Ruim 1 week GEEN Ziggo on demand , maar we betalen inmiddels wel voor een HORIZON kontrakt .
a/ een week geleden een afspraak gemaakt met ZIGGO : in de ochtend tussen 8:00 en 13:00 staat de monteur voor onze deur :
1 uur te laat .
b/ een totaal ongemotiveerde monteur , die - samengevat - ons kwam vertellen dat het te ingewikkeld was en dat we maar eens een monteur moeten kontakteren aan 35 Eur / hr
Verschillende keren contact gehad met ZIGO maar 'de zaak is nog steeds in behandeling ' ( quote)
Op dit ogenblik
- een niet volle werkende HORIZON box ( GEEN VIDEO ON DEMAND / Foutcode 8015 )
- geen 150 Mbit/s download- en 15 Mbit/s uploadspeed
In Summary :
- ZIGGO is niet in staat zich te houden aan het kontrakt / abonnement .
- Een compensatie voor het niet kunnen gebruiken hiervan.
- Het abonnement mag pas ingaan als het apparaat te volle werkt/bruikbaar is.
In close :
we stellen ZIGGO volledig aansprakelijk voor het niet nakomen van het kontrakt . Het dossier ligt op een advocaten kantoor , indien er meer mensen zijn met dezelfde klachten graag een PM
a/ een week geleden een afspraak gemaakt met ZIGGO : in de ochtend tussen 8:00 en 13:00 staat de monteur voor onze deur :
1 uur te laat .
b/ een totaal ongemotiveerde monteur , die - samengevat - ons kwam vertellen dat het te ingewikkeld was en dat we maar eens een monteur moeten kontakteren aan 35 Eur / hr
Verschillende keren contact gehad met ZIGO maar 'de zaak is nog steeds in behandeling ' ( quote)
Op dit ogenblik
- een niet volle werkende HORIZON box ( GEEN VIDEO ON DEMAND / Foutcode 8015 )
- geen 150 Mbit/s download- en 15 Mbit/s uploadspeed
In Summary :
- ZIGGO is niet in staat zich te houden aan het kontrakt / abonnement .
- Een compensatie voor het niet kunnen gebruiken hiervan.
- Het abonnement mag pas ingaan als het apparaat te volle werkt/bruikbaar is.
In close :
we stellen ZIGGO volledig aansprakelijk voor het niet nakomen van het kontrakt . Het dossier ligt op een advocaten kantoor , indien er meer mensen zijn met dezelfde klachten graag een PM