• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

8015 | Ziggo On Demand - in gebrekestelling Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maluco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

maluco

Ruim 1 week GEEN Ziggo on demand , maar we betalen inmiddels wel voor een HORIZON kontrakt .

a/ een week geleden een afspraak gemaakt met ZIGGO : in de ochtend tussen 8:00 en 13:00 staat de monteur voor onze deur :
1 uur te laat .
b/ een totaal ongemotiveerde monteur , die - samengevat - ons kwam vertellen dat het te ingewikkeld was en dat we maar eens een monteur moeten kontakteren aan 35 Eur / hr

Verschillende keren contact gehad met ZIGO maar 'de zaak is nog steeds in behandeling ' ( quote)

Op dit ogenblik

- een niet volle werkende HORIZON box ( GEEN VIDEO ON DEMAND / Foutcode 8015 )
- geen 150 Mbit/s download- en 15 Mbit/s uploadspeed

In Summary :

- ZIGGO is niet in staat zich te houden aan het kontrakt / abonnement .
- Een compensatie voor het niet kunnen gebruiken hiervan.
- Het abonnement mag pas ingaan als het apparaat te volle werkt/bruikbaar is.

In close :

we stellen ZIGGO volledig aansprakelijk voor het niet nakomen van het kontrakt . Het dossier ligt op een advocaten kantoor , indien er meer mensen zijn met dezelfde klachten graag een PM
 
Ehm... Een ingebrekestelling moet je aangetekend naar Ziggo sturen. Hier op een gebruikersforum plaatsen, waar Ziggo niets mee te maken heeft, heeft geen enkele rechtsgrond.
Natuurlijk is de situatie niet leuk en dit soort zaken opgelost krijgen bij Ziggo kan nogal eens zeeeer frustrerend zijn, maar na 1 week ga je nog geen poot hebben om op te staan. Een advocatenkantoor welke anders beweert is alleen op je geld uit.
Kortom: ingebrekestelling aangetekend naar Ziggo versturen met daarin een redelijke fatale termijn. Afwachten en daarna stappen ondernemen. Anders sta je bij een evt. rechtszaak heel snel weer buiten.

Maar goed, meestal zijn dit soort berichten vooral grootspraak, voortkomend uit een hele berg frustratie.
 
TS heeft op de Ziggo community hetzelfde gepost. Daar heeft hij ook al antwoord gehad van Ziggo. Dan wordt het verhaal al weer heel anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan