• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

8 jaar voor 2 adressen betaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

annekez

Onlangs kwam ik er achter dat wij al 8 jaar betalen voor zowel ons huidige adres als het vorige adres. Ik kwam erachter toen ik het Ziggo abonnement voor het huidige adres beeindigde en er nog steeds een bedrag werd afgeschreven. Dit bleek voor het oude adres te zijn. De verhuizing is doorgegeven in mei 2005 via de postnl verhuisservice. Ziggo wil hier bewijs van maar ik heb net postnl gebeld en helaas is de informatie uit 2005 niet meer beschikbaar. Uiteraard hadden wij dit eerder op moeten merken, het is ook gewoon dom maar toch.... het gaat om 1600,- en dat is een best bedrag.
De medewerking van Ziggo is ook niet echt super, ik kreeg geen antwoord op de vraag of zij misschien terug konden kijken om te zien hoe destijds e.e.a. is doorgegeven.
Iemand nog tips of ideeen?
 
Jij hebt die verhuizing toch doorgegeven aan Ziggo.? Heb je daar de brief nog van? Meen dat je dan toch ook een schrijven van Ziggo krijgt. Ze kunnen toch wel even voor je kijken?
Lijkt mij echt niet de bedoeling dat men jou voor 2 adressen laat betalen terwijl je al een tijd geleden verhuist bent.
En hoe zit het dan met de bewoner aldaar? Moet die ook nog een keer betalen.
Lijkt mij ook dat je toch wel bewijzen kunt verzamelen dat je op dat andere adres al lang niet meer woont.
 
Bewijs dat we destijds verhuisd zijn is inderdaad makkelijk aan te tonen. Ziggo wil bewijs dat wij de verhuizing doorgegeven hebben. De bewoner van het oude adres heeft ook gewoon nog jarenlang een abo betaald.
Ik vrees dat wij zelf geen papieren meer hebben uit 2005 maar het is jammer dat ziggo daarbij niet behulpzaam wil zijn.
 
Bewijs dat we destijds verhuisd zijn is inderdaad makkelijk aan te tonen. Ziggo wil bewijs dat wij de verhuizing doorgegeven hebben. De bewoner van het oude adres heeft ook gewoon nog jarenlang een abo betaald.
Ik vrees dat wij zelf geen papieren meer hebben uit 2005 maar het is jammer dat ziggo daarbij niet behulpzaam wil zijn.
Dat Ziggo dan maar bewijst dat jij dat niet doorgegeven hebt.:wink: Jij hebt bewijs dat je dat wel gedaan hebt. En bovendien jou ook nog extra afrekenen op een adres waar je aantoonbaar al lang niet meer woont?
Zou hier echt geen genoegen mee nemen.
 
Een betalingsbewijs voor de verhuisservice kan je evt. vragen bij je bank neem ik aan.
Je kan ook geen email meer achterhalen uit die tijd, verzonden door postnl aan je?

Voor meer hulp zou ik een van de Webcare mensen van Ziggo die hier op het forum zijn contacteren.
 
De medewerkers van dit forum hebben geen relatie met ziggo.

Er zijn wel ziggo-medewerkers hier actief, maar die zijn (net als jij en ik) gewoon gebruikers op het forum.
Alleen zal zo een ziggomedewerker (webcare) wel willen weten welke ziggoklant anekez is.

Anekez zal dus een ziggowebcare moeten benaderen en zijn/haar ziggo gegevens via een persoonlijk bericht moeten doorgeven
 
Dat zou al in elk geval iets zijn :grin:
Het zou fijn zijn als iemand van ziggo iets meer moeite zou willen doen dan een simpel 'stuur maar bewijs '.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan