• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

7 dagen wachten op monteur voor vervangen modem

  • Onderwerp starter basketbal
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen met Ziggo met vraag om modem zelf op te halen bij Ziggo of servicepunt en dat was niet mogelijk.

Ik heb zelf ooit bij:

Ziggo Klantenbalie Groningen
Winschoterdiep 60, Groningen

een nieuw modem opgehaald, vanwege defecte oude (Motorola) modem.

Defecte modem meenemen en gewoon een nieuwe ophalen, geen probleem.
 
Ik had nog een geschikte adapter maar helaas...niet geholpen en noodgedwongen maar wachten op monteur volgende week.
 
heb ook gezegd dat ik bij Winschoterdiep kon langs gaan maar Ziggo blijft volhouden volgende week.
 
Weer gebeld met Ziggo en dat 7 dagen belachelijk is. Omdat het aan modem of aan iets anders kan liggen (vorige week heeft monteur wat aanpassingen gedaan met allerlei doosjes in meterkast en volgens ziggo is modem wellicht probleem) moet monteur eerst 100% zeker weten dat het de modem is. Normaal staat daar 48 uur voor maar omdat rond Assen aantal storingen hoger ligt dan normaal, kan monteur niet eerder komen.
 
Ziggo (dankzij attente medewerker) nu met oplossing: morgen met modem langs Ziggo, als uit test blijkt modem kapot, dan gelijk nieuwe mee.
 
Update: modem is bij kantoor Ziggo getest en was goed. Nieuwe adapter voor zekerheid meegekregen echter internet werkt nog steeds niet. Dan moet dinsdag de monteur het maar zeggen waar het aan ligt.
 
Modem thuis komt nog steeds niet online? Toch maar eens je eigen huisinstallatie/bekabeling nakijken dan.
 
Thuis niet, van alles geprobeerd maar niets gevonden. Dinsdag mag monteur er naar kijken.
 
Monteur is langsgeweest en binnen mijn huis was het goed en bleek het mijn aansluiting in de verdeelkast buiten te zijn. Opgelost en alles werkt weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan