• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

7 dagen wachten op monteur voor vervangen modem

  • Onderwerp starter basketbal
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

basketbal

Sinds vandaag geen internet en volgens Ziggo ligt het aan modem en moet vervangen worden. Het is echt niet meer van deze tijd dat je 7 dagen geen internet hebt omdat monteur niet eerder kan komen.
 
ze moeten die binnen 3 werkdagen vervangen .gewoon opspelen bij ziggo dat je geen 7 dagen moet wachten dit geld ook voor telefonie
ik heb dit op een forum gelezen dat een forum lid naar een ziggo servicepunt was geweest en dit te horen kreeg ik hoop dat je binnen 3 dagen weer internet hebt sucses vrg honda:cry::cry:
 
Sinds vandaag geen internet en volgens Ziggo ligt het aan modem en moet vervangen worden. Het is echt niet meer van deze tijd dat je 7 dagen geen internet hebt omdat monteur niet eerder kan komen.
Bij mij was de stekker kapot en binnen 24 uur een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Dus het kan wel, bel 1200.

Aanvulling: een nieuwe modem ontvangen in plaats van alleen stekker/adapter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier al twee keer meegemaakt dat de adapter het begeven had, kijk even of je toevallig zelf een adapter heb liggen met de zelfde spanning om te proberen, mocht dit werken kun je bellen dat ze alleen een nieuwe adapter op kunnen sturen.
 
Bij mij was de stekker kapot en binnen 24 uur een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Dus het kan wel, bel 1200.

Aanvulling: een nieuwe modem ontvangen in plaats van alleen stekker/adapter.

Error, hoe wou je 1200 bellen als het modem stuk is ?
 
Vanmorgen met Ziggo met vraag om modem zelf op te halen bij Ziggo of servicepunt en dat was niet mogelijk. Ze konden het alleen per post sturen maar dat duurt vanaf vandaag ook zeker 5 dagen volgens de medewerker. Dat is dus mijn beloning als je al 15 jaar klant bent van Ziggo (in 2000 Castel).
 
Vanmorgen met Ziggo met vraag om modem zelf op te halen bij Ziggo of servicepunt en dat was niet mogelijk. Ze konden het alleen per post sturen maar dat duurt vanaf vandaag ook zeker 5 dagen volgens de medewerker. Dat is dus mijn beloning als je al 15 jaar klant bent van Ziggo (in 2000 Castel).
Vreemd antwoord. Had op een vrijdag ca. 13.00 uur gebeld en de volgende dag per Post-nl pakket binnen. Mocht je echt zolang op pakket wachten, dan is restitutie wel op z'n plaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan