E
exoOw
We verhuizen binnenkort naar Hoogerheide (Noord-Brabant, dus @Home gebied), en zijn zo goed als verplicht Ziggo te nemen (Digitenne laat ons in de steek aangezien het niet leverbaar is), nu is dat voor mij geen punt.
Momenteel wonen we nog in België, en we hebben 6 TV's in huis, allen aangesloten en wel (analoog nog wel, gezien de verhuis hadden we geen zin om te investeren in digitale TV in belgië), in hoeverre is dit mogelijk met digitale televisie van Ziggo?
Heb vanalles over smartcards voorbij zien vliegen, maar geen enkele TV van ons ondersteund DVB-C (er worden 2 nieuwe aangeschaft, dus daar zullen we dan wel rekening mee houden). En hoe zit het dan met de abbo's, moet ik dan echt 6 verschillende abbo's nemen, of kunnen er meerdere TV's met ontvanger op 1 abbo, en hoeveel gaat dit mij allemaal kosten, ik zie mezelf niet echt 6 decoders installeren ..
(Heb tevens Ziggo een mail gestuurd hierover, maar nog geen reactie hierop)
exoOw,
Momenteel wonen we nog in België, en we hebben 6 TV's in huis, allen aangesloten en wel (analoog nog wel, gezien de verhuis hadden we geen zin om te investeren in digitale TV in belgië), in hoeverre is dit mogelijk met digitale televisie van Ziggo?
Heb vanalles over smartcards voorbij zien vliegen, maar geen enkele TV van ons ondersteund DVB-C (er worden 2 nieuwe aangeschaft, dus daar zullen we dan wel rekening mee houden). En hoe zit het dan met de abbo's, moet ik dan echt 6 verschillende abbo's nemen, of kunnen er meerdere TV's met ontvanger op 1 abbo, en hoeveel gaat dit mij allemaal kosten, ik zie mezelf niet echt 6 decoders installeren ..
(Heb tevens Ziggo een mail gestuurd hierover, maar nog geen reactie hierop)
exoOw,
