Op 6 juni 2012 zullen grote web sites naast hun IPv4 adressen ook definitief IPv6 adressen in gebruik nemen. Op 8 juni 2011 werd dit al eens getest, en er waren nauwelijks problemen. Ook grote ISP's zullen rond 6 juni hun abonnees de mogelijkheid gegeven hebben om met IPv6 te kunnen werken. Nou ben ik benieuwd of Ziggo ons op 6 juni ook al de mogelijkheid gegeven zal hebben om met IPv6 te werken.
Zie dit bericht van de Internet Society.
Zie dit bericht van de Internet Society.