bronson0808
Forum Gebruiker
- Berichten
- 231
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Hoi allemaal,
Ik heb vanaf 26 sept. extreme+digital telefonie en mag hiervoor tot eind oktober 179 euro betalen tevens heb ik telefonisch anytime besteld en hun zeggen gewoon nee hoor freetime ik dus bellen overdag en een rekening ik heb over dit alles al 3 mails gestuurd maar niks hoor.
Ik het 0800 nummer gebled ja meneer u moet 0900 bellen dat weiger ik want dat kost mij klauwen met geld o ja ik zou ook al 2 maal worden teruggebeld niet dus!!!
Ik heb nu al weer spijt is hier iets aan te doen.
p.s. over snelheid en bellen ben ik zeer tevreden.
M V G
Ik heb vanaf 26 sept. extreme+digital telefonie en mag hiervoor tot eind oktober 179 euro betalen tevens heb ik telefonisch anytime besteld en hun zeggen gewoon nee hoor freetime ik dus bellen overdag en een rekening ik heb over dit alles al 3 mails gestuurd maar niks hoor.
Ik het 0800 nummer gebled ja meneer u moet 0900 bellen dat weiger ik want dat kost mij klauwen met geld o ja ik zou ook al 2 maal worden teruggebeld niet dus!!!
Ik heb nu al weer spijt is hier iets aan te doen.
p.s. over snelheid en bellen ben ik zeer tevreden.
M V G