• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

500 Mbps binnenkort beschikbaar voor 200 Mbps klanten?

Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sneller internet op komst

Het snelste internetpakket dat Ziggo hiermee aanbiedt heeft dus een downloadsnelheid van 200 Mbps, maar daar komt in de nabije toekomst waarschijnlijk verandering in. Ziggo test al enige tijd met internetsnelheden van 500 Mpbs, en hoewel Gradus Vos het niet wilde bevestigen, begrijpen wij van goed ingelichte bronnen dat Ziggo deze hogere snelheid binnenkort ook daadwerkelijk zal gaan invoeren voor consumenten die nu 200 Mbps afnemen. Zakelijke klanten kunnen vanaf vandaag al kiezen voor het Connected MKB 'Internet Pro Plus' abonnement, waarbij een snelheid van 500/40 mbps geboden wordt.

Een gedeelte van het artikel op Hardware.info. Klik hier voor het hele artikel.


Lijkt mij wel geinig om zomaar naar 500 Mbit getild te worden door Ziggo. Misschien dan ook 120 naar 200 en 50 naar 120?

Edit:typo
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

den Tsaar zei:
Lijkt mij wel geinig om zomaar naar 500Mbit getild te worden door Ziggo
Zekers, zolang het maar niks kost natuurlijk ;D
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

Voor niets gaat de zon op 8)
Het mag uiteraard best wat kosten om naar 500Mbps te gaan.
Als de upload ook mee omhoog gaat naar 50Mbps lijkt het mij wel wat.
Mits de prijs nog enigzins redelijk is natuurlijk.
Ik kan nu 1000/1000 krijgen voor niet al te veel 8)
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

Komt u maar met 500mbit/s al zie ik liever nogsteeds meer upload dan download :)

Me router kan iig 900mbit/s aan van wan naar lan scheelt weer nieuwe kopen, daar moeten de mensen ook me opletten natuurlijk.
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

UPC, uh Ziggo kennende zal het wel 500/20 worden voor consumenten aangezien 500/40 alleen voor zakelijke klanten is. Want het lijkt mij heel sterk dat ze de consumenten versie gelijk houden, of zelfs sneller maken dan de zakelijke propositie.
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

Net 500/40 Mb/s internet besteld, ben nu nog goedkoper uit dan upc zakelijk en heb meer:P
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

Petje1990 zei:
Net 500/40 Mb/s internet besteld, ben nu nog goedkoper uit dan upc zakelijk en heb meer:P
Petje, gefeliciteerd. Online kan ik 500/40 niet vinden op de consumenten site van Ziggo :'(. Op de zakelijke site is 500/40 beschikbaar op mijn adres (zie printscreen). Heb jij dat 500/40 abonnement telefonisch afgesloten? Alvast dank.
2zg6gz8.png
 
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

@smartbit : Petje1990 is een zakelijke klant, vandaar dat hij 500/40 kan afsluiten. Voor consumenten is dit er nog niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

masterblaster zei:
@smartbit : Petje1990 is een zakelijke klant, vandaar dat hij 500/40 kan afsluiten. Voor consumenten is dit er nog niet.
Aha, Ziggo zakelijk is goedkoper dan UPC zakelijk was. Nu begrijp ik het misverstand. Dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: 500Mbit binnenkort beschikbaar voor 200Mbit klanten?

Zelf als particulier al overgestapt naar zakelijk en terug. Het gaat mij vooral om de upstream.

Net UPC/Ziggo-zakelijk aan de telefoon gehad. Geen enkel probleem om weer over te stappen van particulier naar zakelijk zonder KvK inschrijving. Doen ze niet zo moeilijk over.. ;)

Mijn interesse gaat vooral uit naar de upstream in dit geval het ZZP pakket met 200/40 Mbps

Het hangt er nog van af of het bijgeleverde Hitron modem door mij te bridgen is. Mocht die optie er niet zijn , dan gaat de deal niet door, en wachten we maar tot voor particulieren de upstream ook naar 40Mbps gaat.....
 
Terug
Bovenaan