• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

50% N Loading

  • Onderwerp starter Onderwerp starter PieterToo
  • Startdatum Startdatum
P

PieterToo

Wilde vanmorgen TV kijken via Horizon, en je raadt het al, moest de box weer eens uit en aan zetten omdat deze weer eens vast was gelopen. Maar, ok, dat weet ik, en daar leer ik dan maar mee leven. Maar deze keer wilde de box ook nieuwe software gaan installeren. Op zich niets mis mee, al denk ik dat ze dat zodanig uit moeten rollen dat dit soort zaken 's nachts of na toestemming van de gebruiker gebeurd. Maar goed, staat nu al bijna 2 uur op 50% N Loading. Natuurlijk met de immer behulpzame upc helpdesk gebeld, het door ons aangeleverde signaal is perfect, maar vanaf de modem tot de box komt er heel veel ruis op het signaal was de conclusie. Dus of mijn bekabeling was niet goed, of een problem in de splitter. Had gisteren nog een test uitgevoerd via de box, die aangaf dat alles ok was voor de box, ook het signal. Maar goed het zou kunnen dat de bekabeling deze nacht door muizen is weggevreten of zo, of dat de splitter een probleem heeft. Dus ik de bekabeling gechecked, ok. Dan wil upc wel een nieuwe splitter sturen, maar die heb ik dan pas maandag/dinsdag en tot die tijd kan ik dan dus geen tv kijken, want die software update moet eerst uitgevoerd worden voor je weer tv kan kijken.
Ik ben dus behoorliojk pissed, maar mijn vraag is, zijn er mogelijkheden om die software update tegen te houden? Zodat ik dus gewoon tv kan kijken, en dan die software update later uit ga voeren, bij binnenkomst/installatie van de nieuwe splitter?
 
sluit de HB rechtsreeks aan dus zonder splitter (als dat mogelijk is) ook een andere coaxkabel misschien? Dan zou de update moeten gaan, alhoewel je HB wel internet nodig heeft volgens mij voor de update.
En dan kun je kijken of je met de oude (kapotte) splitter wel beeld hebt.
Ben bang dat het anders op een nieuwe splitter wachten wordt of analoog kijken......
 
Terug
Bovenaan