5 rekeningen ?? WTF !!

U

UnicroN

Heeft iemand anders dit ook gehad ???
Dat kan toch niet ik betaal altijd per mand en dat doe ik met een rede. Zoveel in 1 keer van me rekening af gaat echt niet door !! >:( !!
 
Ik dacht al dat ik de enige was! Ik heb er dus ook 5 gehad. Belachelijk! Wat voor aktie kunnen we hiertegen nemen? Bellen heeft geen zin met dat klote betaalnummer, en op mail wordt absoluut niet gereageerd. >:( >:(

Hans
 
Heb nog eens nagekken en ze hebben al vanaf begin 2002 niks meer afgeschreven.
En nu ze het moeilijk hebben gaan ze dat zeker in 1 keer op komen halen nou .. Bij mijn rekening kunnen ze in iedergeval niet meer ;D

Laat maar eens zien wat ze er aan gaan doen als het al zo klote gaat met ze.

Niet betaald ??? ik weet van niks ::)
 
Bij mij inderdaad ook vanaf begin dit jaar. Hoe heb je dat geblokkeerd dan? Ik heb een automatisch incasso (heb ik ook geen toestemming voor gegeven trouwens >:(), in alle brieven stond de datum van morgen als afschrijving. Lekker dan, bijna 250 euro geloof ik.

By the way, ik zat eerst op Sonera en sinds de migratie werkt mijn emailaccount ook dus sinds december niet meer. Via de UPC site al 6 keer een bericht verstuurd en nooit iets gehoord. >:( >:(
Ik ben het echt zat!!
 
Ja heb me rekening geblokeerd voor chello en als je telaat bent kan je je bank het zelfs terug laten halen zodat ze als nog niks hebben. 8) ;D

Dan moeten maar zien te krijgen van met een giro. En ze kunnen er niet over gaan zeiken want auto afschrijving is alleen maandelijkse kosten dus dit mag gewoon ook helemaal niet >:(
 
Ik heb het nog veel leuker.
En veel beter.

In een andere Topic heb ik het gehad over het feit dat dubbel werd aangeslagen op een gegeven moment.
Moest de rekening betalen vanaf november vorig jaar tot aan maart, nogmaals.
Dus werd dubbel aangeslagen, met automatische incasso.
Heb alles uitgezocht, Chello een mailtje gestuurd en ze duidelijk gemaakt dat ik hier tegen in ging. Tevens het bedrag zou laten storneren, wat ik ook gedaan heb.
Chello heeft een bevestiging hierop gestuurd, dat zij inderdaad fout waren en dat het bedrag reeds door mij gestorneerd was.

Affijn.

Deze maand krijg ik wederom de rekening, mét een overzicht vanaf augustus vorig jaar.
Opzegging van de maanden augustus tot en met maart dit jaar, dus al die bedragen worden terug geboekt.

En nu komt het: dat betekent dus dat ik alles terug krijg, met bevestiging dat mijn contract van zowel internet als televisie is opgezegd vanaf augustus vorig jaar tot en met maart dit jaar. Vanaf de maand april is alles weer geactiveerd zoals het moet.

Viva gratis internet!
 
BuzzOff zei:
Ik heb het nog veel leuker.
En veel beter.

In een andere Topic heb ik het gehad over het feit dat dubbel werd aangeslagen op een gegeven moment.
Moest de rekening betalen vanaf november vorig jaar tot aan maart, nogmaals.
Dus werd dubbel aangeslagen, met automatische incasso.
Heb alles uitgezocht, Chello een mailtje gestuurd en ze duidelijk gemaakt dat ik hier tegen in ging. Tevens het bedrag zou laten storneren, wat ik ook gedaan heb.
Chello heeft een bevestiging hierop gestuurd, dat zij inderdaad fout waren en dat het bedrag reeds door mij gestorneerd was.

Affijn.

Deze maand krijg ik wederom de rekening, mét een overzicht vanaf augustus vorig jaar.
Opzegging van de maanden augustus tot en met maart dit jaar, dus al die bedragen worden terug geboekt.

En nu komt het: dat betekent dus dat ik alles terug krijg, met bevestiging dat mijn contract van zowel internet als televisie is opgezegd vanaf augustus vorig jaar tot en met maart dit jaar. Vanaf de maand april is alles weer geactiveerd zoals het moet.

Viva gratis internet!
ik volg het niet meer
 
Lees dan deze topic ook ff:
https://ziggoforum.nl/topics/276/

Ik heb dus om het simpel te zeggen, het teveel betaalde terug gekregen en vervolgens het normale wat wel betaald had moeten worden, ook terug gekregen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan