Hellangellus
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3
hoi allemaal, ben er helemaal zat van.
Heb intussen al vijf modems gehad van Ziggo, de ubee en de sisco modem. Allemaal doen ze hetzelfde. Modem valt uit om het half uur, reset zich steeds, of is een hardreset nodig. Internetverbinding moet normaal 60mbit zijn maar als we 25 halen is het veel. Telefoonverbinding valt regelmatig weg.
Ziggo heeft al een heel dossier van ons. Klantenservice komt iedere keer met het verhaal dat ik de modem moet resetten maar stuurt toch een monteur. Monteur van ziggo is hier kind aan huis. Kan wel van kastje naar huis lezen, maar niet van huis naar kastje. Laat maar weer een nieuwe modem achter van probeer dit maar eens. Ik word hier eerlijk gezegd moe van. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat hier loos is.
En het is ook niet dat er een pc er last van heeft, nee maakt niet uit. Laptop doet ie het ook mee, geeft niet of ie aan de kabel hangt of aan de Wifi blijft gelijk.
de pingsnelheid is gemiddeld 110. Dit is abnormaal.
Iemand hier meer ervaring mee, en is dit opgelost ?
Heb intussen al vijf modems gehad van Ziggo, de ubee en de sisco modem. Allemaal doen ze hetzelfde. Modem valt uit om het half uur, reset zich steeds, of is een hardreset nodig. Internetverbinding moet normaal 60mbit zijn maar als we 25 halen is het veel. Telefoonverbinding valt regelmatig weg.
Ziggo heeft al een heel dossier van ons. Klantenservice komt iedere keer met het verhaal dat ik de modem moet resetten maar stuurt toch een monteur. Monteur van ziggo is hier kind aan huis. Kan wel van kastje naar huis lezen, maar niet van huis naar kastje. Laat maar weer een nieuwe modem achter van probeer dit maar eens. Ik word hier eerlijk gezegd moe van. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat hier loos is.
En het is ook niet dat er een pc er last van heeft, nee maakt niet uit. Laptop doet ie het ook mee, geeft niet of ie aan de kabel hangt of aan de Wifi blijft gelijk.
de pingsnelheid is gemiddeld 110. Dit is abnormaal.
Iemand hier meer ervaring mee, en is dit opgelost ?