• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

4g als vast met 1 ip en werkende dmz (eigen router er achter)

Berichten
461
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Satelliet TV
Is dit er al? iemand enig idee of hier bij Ziggo over wordt nagedacht?
Ik kan mij wel de technische beperkingen bedenken (mast bezetting ea.) toch zoek ik zoiets al een poosje.
Dus een 4g abonnement (alleen data) met 6gb / maand down+up
minimaal 100 down minimaal 20 up
1 extern vast IP waarbij alle poorten kunnen worden doorgezet (dmz of bridge)
Mag rond de 75/maand kosten ex.btw.
Ik zie wel van die verhuurdiensten die dit aanbieden maar die zijn echt veelste duur.
 
Met diverse AVM Fritz!box modellen kun je dit doen. Je moet dan wel zelf voor een 4G abonnement zorgen met bijbehorende SIM-kaart. De exacte snelheden hangen natuurlijk ook van je provider en de dekking van het netwerk af. Kijk maar eens naar deze box.
https://en.avm.de/products/fritzbox/fritzbox-6840-lte/
Succes,
Gert
 
De hardware is het probleem niet, de sim ook niet, wel de ISP die dit als pakket aanbied zoals ik zoek (zie specs).
 
Mooi!
https://www.T-Mobile.nl/4g-voor-thuis#ro5
Volgende maand eens kijken of dit doet wat ik zoek.
 
Ik las in je eerste bericht dat je zocht naar 100Mbps Down , 20Mbps up? Dit kan de provider nooit garanderen...

Bijv in Rotterdam haal je bijv. in hartje centrum 75Mbps , terwijl je in een woonwijk Max 35Mbps trekt..
 
Radene zei:
Bijv in Rotterdam haal je bijv. in hartje centrum 75Mbps , terwijl je in een woonwijk Max 35Mbps trekt..
Dat is niet helemaal waar, ik haal b.v hier in mijn woonwijk makkelijk 102Mbps en up 46Mbps
 
totaal zei:
Dat is niet helemaal waar, ik haal b.v hier in mijn woonwijk makkelijk 102Mbps en up 46Mbps

Op 4G+ waarschijnlijk? Ik test op 4G .
 
Radene zei:
Ik las in je eerste bericht dat je zocht naar 100Mbps Down , 20Mbps up? Dit kan de provider nooit garanderen...

Bijv in Rotterdam haal je bijv. in hartje centrum 75Mbps , terwijl je in een woonwijk Max 35Mbps trekt..
Garanties op snelheid heb je nergens, ook niet bij ziggo (hoe goed ze ook hun best doen).
 
Radene zei:
Op 4G+ waarschijnlijk? Ik test op 4G .
Gewoon in mijn woonkamer op 4G, en nee ik woon niet naast de mast.

gyzqerf8hxy4j.png
 
Terug
Bovenaan