Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren een 4e kaart laten activeren via de afdeling Wijzigingen (menu-optie 3-4-5 via 1200). Zou max 4 uur duren zei de dame. Vanmiddag nog niets. Weer gebeld.
De opdracht ligt bij het DTV-team zei de andere dame. Dat komt omdat de kaart al op naam van een ander geactiveerd is. Dat klopt, want ik heb 'm van een collega gekregen die over is op KPN.
Activeren door het DTV-team duurt maximaal 48 uur, zei deze bijzonder onduidelijk sprekende dame.
Mijn vraag: moet de kaart in de decoder zitten en op de coax aangesloten zijn willen ze 'm met succes kunnen activeren? Of kan ik de decoder uitzetten (staat op slaapkamer) en 'm er over een paar dagen nog eens opnieuw insteken?