• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

482 downloadlimit??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Trussardi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Trussardi

Hallo,

Ik was bezig om films binnen te halen met grabit toen zag ik dat er opstaat van 482 downloadlimit bereikt.....wat houd dat nou eigenlijk in?
Ik snap er niks van ben gisteren voor het eerst begonnen met binnenhalen!!

Kan iemand mij hierbij helpen?

Groetjes Trussardi
 
Afhankelijk van je abonnenment hebt je een maandelijks downloadlimiet, als deze is bereik kun niet meer downloaden uit nieuwsgroepen.
Volgens mij heeft jouw abonnement een limiet van 50 Gb per maand.
Op mijn Ziggo (mijn @Home) kun je zien hoeeveel je nog kunt downloaden en op welke datum je limiet weer gereset wordt.
 
Okay...dan ga ik ff een verandering in brengen om de abonement ff te veranderen...thnx voor de antwoord:grin:

grtz Trussardi
 
volgens mij is er geen limiet meer tegenwoordig. Ik heb er ook opeens last van
 
Er gelden nog wel datlimieten voor de newsserver :
Abonnement Datalimiet Internet Z1 10 GB per maand Internet Z2 50 GB per maand Internet Z3 100 GB per maand Internet Z3i 200 GB per maand Alles-in-1 Basis 10 GB per maand Alles-in-1 Plus 50 GB per maand Alles-in-1 Extra onbeperkt
 
Ik betaal iig nog altijd voor alles in 1 extra. Maar het is zo'n zooitje. (niemand weet welk abonnement ik heb) Incasso heb ik beëindigd en alle incasso's teruggetrokken.

Maar vandaag geeft mijn ziggo aan dat ik internet Z2 heb. Dus vandaar.
 
Ik betaal iig nog altijd voor alles in 1 extra. Maar het is zo'n zooitje. (niemand weet welk abonnement ik heb) Incasso heb ik beëindigd en alle incasso's teruggetrokken.

Maar vandaag geeft mijn ziggo aan dat ik internet Z2 heb. Dus vandaar.

Dan heb je binnenkort niets meer en wordt je afgesloten....
 
Dan heb je binnenkort niets meer en wordt je afgesloten....


ja cees heeft gelijk...... dat zou ik niet doen want dan is je downloadlimiet ineens wel heel erg laag.......als je dan toch bulken data wilt ophalen vanuit de nieuwsgroepen, moet jezoals gezegt gewoon ander pakket nemen........dat is er geen datalimiet.......
 
als je dan toch bulken data wilt ophalen vanuit de nieuwsgroepen, moet jezoals gezegt gewoon ander pakket nemen........dat is er geen datalimiet.......
Of natuurlijk een externe nieuwsgroep account erbij nemen met meestal als voordeel betere rententie, compleetheid en meer beschikbare nieuwsgroepen. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan