T
Trussardi
Hallo,
Ik was bezig om films binnen te halen met grabit toen zag ik dat er opstaat van 482 downloadlimit bereikt.....wat houd dat nou eigenlijk in?
Ik snap er niks van ben gisteren voor het eerst begonnen met binnenhalen!!
Kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes Trussardi
Ik was bezig om films binnen te halen met grabit toen zag ik dat er opstaat van 482 downloadlimit bereikt.....wat houd dat nou eigenlijk in?
Ik snap er niks van ben gisteren voor het eerst begonnen met binnenhalen!!
Kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes Trussardi

