• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

437 Unwanted newsgroup "alt.os.linux.mandriva"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mpol
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mpol

Hallo,

Ik zie dat ik hier ook problemen met Usenet kan posten.
Het probleem wat ik heb is dat ik niet kan posten in "alt.os.linux.mandriva". Ik krijg dan de foutmelding "437 Unwanted newsgroup".
Deze groep draagt wel berichten en is dus actief. Ik kan ook wel berichten downloaden en lezen. In andere groepen kan ik posten zonder dit probleem.
Zijn er meer mensen die dit probleem bij deze groep hebben?
 
Hi!

Hallo,

Ik zie dat ik hier ook problemen met Usenet kan posten.
Het probleem wat ik heb is dat ik niet kan posten in "alt.os.linux.mandriva". Ik krijg dan de foutmelding "437 Unwanted newsgroup".
Deze groep draagt wel berichten en is dus actief. Ik kan ook wel berichten downloaden en lezen. In andere groepen kan ik posten zonder dit probleem.
Zijn er meer mensen die dit probleem bij deze groep hebben?

Zal ik zo even voor je toevoegen. Als het goed is kun je vanaf morgen dan ook gewoon posten in die groep.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan