M
mpol
Hallo,
Ik zie dat ik hier ook problemen met Usenet kan posten.
Het probleem wat ik heb is dat ik niet kan posten in "alt.os.linux.mandriva". Ik krijg dan de foutmelding "437 Unwanted newsgroup".
Deze groep draagt wel berichten en is dus actief. Ik kan ook wel berichten downloaden en lezen. In andere groepen kan ik posten zonder dit probleem.
Zijn er meer mensen die dit probleem bij deze groep hebben?
Ik zie dat ik hier ook problemen met Usenet kan posten.
Het probleem wat ik heb is dat ik niet kan posten in "alt.os.linux.mandriva". Ik krijg dan de foutmelding "437 Unwanted newsgroup".
Deze groep draagt wel berichten en is dus actief. Ik kan ook wel berichten downloaden en lezen. In andere groepen kan ik posten zonder dit probleem.
Zijn er meer mensen die dit probleem bij deze groep hebben?