A
arjope
Ik heb het volgende probleem.
De zenders Sci-fi en 13th Street komen in 4:3 formaat door.
Heb HD box en 50 inch plasma tv.
Contact gehad met de helpdesk en die zeggen dat het probleem bekend is.Ze krijgen het signaal zo binnen werd me gezegd.
Voordat ik een HD box had kreeg ik die zenders in breedbeeld door.Het lukt ook niet om de TV anders in te stellen.
Bij UPC zeggen ze dat er niks aan gedaan kan worden,het ligt niet aan hun maar aan de leverancier van de beelden.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Ook zie je vaak dat bij NET 5 ,RTL 5 en nog een paar zenders de HD kwaliteit niet aanwezig is en dat daar ook 4:3 uitgezonden wordt?
Heeft iemand enig idee?
De zenders Sci-fi en 13th Street komen in 4:3 formaat door.
Heb HD box en 50 inch plasma tv.
Contact gehad met de helpdesk en die zeggen dat het probleem bekend is.Ze krijgen het signaal zo binnen werd me gezegd.
Voordat ik een HD box had kreeg ik die zenders in breedbeeld door.Het lukt ook niet om de TV anders in te stellen.
Bij UPC zeggen ze dat er niks aan gedaan kan worden,het ligt niet aan hun maar aan de leverancier van de beelden.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Ook zie je vaak dat bij NET 5 ,RTL 5 en nog een paar zenders de HD kwaliteit niet aanwezig is en dat daar ook 4:3 uitgezonden wordt?
Heeft iemand enig idee?
