A
AlexxelA
Klopt het dat de wat oudere serie's op de HD zenders in 4:3 formaat vertoond worden?
Bijv The A-team en nog meer van dat soort dingen?
Reclame's zijn dan ineens wel vol beeld, tot de serie weer begint.
Ik kan nog beter op de gewone digitale zenders kijken , daar ik wel vol beeld heb.
Cisco HD Dvr ( hdmi ), Philips 42" LCD
Bijv The A-team en nog meer van dat soort dingen?
Reclame's zijn dan ineens wel vol beeld, tot de serie weer begint.
Ik kan nog beter op de gewone digitale zenders kijken , daar ik wel vol beeld heb.
Cisco HD Dvr ( hdmi ), Philips 42" LCD


