4 á 5 keer resetten per dag.

  • Onderwerp starter Edwin_Kort
  • Startdatum
E

Edwin_Kort

Zoals vroeger met Chello, moet ik de Thomson media-box zo'n 4 á 5 keer per dag resetten. Hangt dan volledig vast, reageert nergens meer op.

Over het wegvallen van het geluid en de blokken in het beeld praten we dan niet eens.

Jammer dat de klanten-service weer niet echt meewerkt. O ja, bij het aanvragen van de media-box ging het allemaal snel, maar bij problem hang je toch al gauw weer 30 minuten aan de lijn (voor 10 cent per minuut).
 
Bekend probleem, hier idem
De ene dag moet ik hem x keer resetten (stekker uit stopcontact) omdat ie niks meer doet (meestal beeld freezed) andere dagen blijft ie gewoon werken.

Het schijnt geen technisch defect te zijn maar een software probleem, bij mij hebben ze de DTV inmiddels al een keer omgeruild, helaas heeft het niks uitgemaakt. Problemen zijn identiek als voor de omruiling.
 
Ik merk sinds een aantal weken dat met name de EPG qua snelheid is verbeterd :6, maar tegelijkertijd "hangt" do box stukken vaker :9. Vandaag heb ik b.v. de box 3x moeten resetten :'(. Al die veranderingen zouden kunnen duiden op een nieuwe software versie in de box: het rare is echter dat ik sinds dag 1 en tot op de dag van vandaag versie 1.72 heb !!
 
johanvv zei:
Ik merk sinds een aantal weken dat met name de EPG qua snelheid is verbeterd :6, maar tegelijkertijd "hangt" do box stukken vaker :9. Vandaag heb ik b.v. de box 3x moeten resetten :'(. Al die veranderingen zouden kunnen duiden op een nieuwe software versie in de box: het rare is echter dat ik sinds dag 1 en tot op de dag van vandaag versie 1.72 heb !!
Misschien eens een software update 'forceren'?

Ook topicstarter zou dat eens kunnen proberen wellicht :)
 
Heb ik geprobeert, maar ook dit leverde niets op. Morgen maar eens bellen met UPC
 
Dit had ik dus ook. Laat me raden je hebt er een dvd speler of video recorder aan hangen ( of iets anders ) zo ja haal de scart uit de achterkant van de media box die naar je apparatuur gaat.
Bij mij is het zo opgelost in ieder geval.
 
Zit inderdaad een video-recorder aangesloten op de mediabox. Zal dat eens proberen.
 
heb je gelijk de oorzaak, de videorecorder. Volgens UPC komt er in maart een software update die dat probleem oplost.
 
TechnO zei:
heb je gelijk de oorzaak, de videorecorder. Volgens UPC komt er in maart een software update die dat probleem oplost.

Nu komt de update weer in maart.
Eerst was het eind januari, toen begin februari, en nu zeggen ze dus weer maart.
 
EdwinK zei:
Jammer dat de klanten-service weer niet echt meewerkt. O ja, bij het aanvragen van de media-box ging het allemaal snel, maar bij problem hang je toch al gauw weer 30 minuten aan de lijn (voor 10 cent per minuut).

KLanteservice werkt hier prima, regio Eindhoven. Meestal heb je ze binnen een minuut aan de lijn. Het langste dat ik heb moeten wachten is 5 min. Duurt het langer dan bel ik in de avond terug.
 
Terug
Bovenaan