P
pb1
Ik roep iedereen op die VH1Classic terug op de digitale tv wil hebben om een bericht aan UPC te sturen dat de ruimte die vrijkomt door het verdwijnen van 3voor12 daar voor te gebruiken.
Stuur een brief naar Lelystad, of op een andere manier, maar laat je stem horen.
Stuur een brief naar Lelystad, of op een andere manier, maar laat je stem horen.
en zou erg blij zijn met de terugkeer van VH1 Classic. Juist omdat die oude clips nu nauwelijks gezien worden op de overvloed van muziekzenders die er nu zijn.