• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3voor12 weg: ruimte voor VH1 Classic!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Ik roep iedereen op die VH1Classic terug op de digitale tv wil hebben om een bericht aan UPC te sturen dat de ruimte die vrijkomt door het verdwijnen van 3voor12 daar voor te gebruiken.
Stuur een brief naar Lelystad, of op een andere manier, maar laat je stem horen.
 
Ik denk dat ze ruimte aan het maken zijn voor de eredivisie live kanalen..

maar je kan het natuurlijk proberen..
 
doe ik niet. VH1 Classic is gewoon oude troep voor mensen op middelbare leeftijd. Een walgelijk kanaal.
 
HP Deskjet zei:
doe ik niet. VH1 Classic is gewoon oude troep voor mensen op middelbare leeftijd. Een walgelijk kanaal.

Zo lust ik er nog wel een paar >:( >:( >:(!!!!

TMF, TMF Party, MTV zijn zenders met alleen maar troep voor mensen die denken volwassen te zijn maar eigenlijk
de pampers maar net hebben afgedaan.

Als jij mensen die net de 30 zijn gepasseerd al van middelbare leeftijd noemt! Bovendien is VH1 Classic
een zender die door veel mensen wordt gemist en die bij alle andere kabelaars wel te zien is!

UPC zou heel veel mensen een plezier doen door VH1 Classic weer terug te geven. Zie de vele andere draadjes over deze zender!
 
@HP Deskjet : nou, nou, zo erg is het nou ook weer niet. Ik ben zelf 40, (en nog echt geen grijze muis) ;D en zou erg blij zijn met de terugkeer van VH1 Classic. Juist omdat die oude clips nu nauwelijks gezien worden op de overvloed van muziekzenders die er nu zijn.
 
Nou, ja, ik ben zelfs 41 en zit helemaal niet op een terugkeer van VH1 Classic. Ik blijf het zeggen: MOR [Middle of The Road] oude troep voor mensen die hun mid-life crisis zien aankomen.

Sinds het verdwijnen van M2 kijk ik nooit meer naar de muziekzenders want wat er nu allemaal op de kabel staat is allemaal een pot nat - Ongeispireerde, corporate onzin of 'gezellige' oude Nederlandse troep [Sterren.nl, Oranje TV].

Smaken verschil maar wat er op de kabel staat op het gebied van muziek zou door UPC nog eens een keer goed onder de loep genomen moeten worden.
 
HP Deskjet zei:
Nou, ja, ik ben zelfs 41 en zit helemaal niet op een terugkeer van VH1 Classic. Ik blijf het zeggen: MOR [Middle of The Road] oude troep voor mensen die hun mid-life crisis zien aankomen.

En ik blijf zeggen dat ik bijna alles wat op TMF, MTV Brand New en MTV uitgezonden wordt de grootste troep vind.

Ik heb nog een schotel hangen en deze gebruik ik vrijwel alleen voor VH1 Classic.

Jouw visie is erg kortzichtig en egoistisch. Heel veel UPC klanten zouden blij zijn met de terugkeer van VH1 Classic!

VH1 Classic rules!!!
 
Krijgen we deze zinloze discussie die al zovaak gevoerd is nou weer? Iedereen heeft zo zijn eigen behoeften. Oke, als ik bijvoorbeeld zeg dat iedereen GoedTV een onzinzender vindt, dan verwacht ik dat ik niemand zal vinden die me tegen zal spreken, maar dat is dan ook maar één van de weinige zenders waarvoor geldt dat niemand er naar zal kijken (toch?).

Voorderest heeft iedereen andere behoeften en het heerlijke van 100 zenders is nou dat er voor ieder wat wils bijzit.
 
Terug
Bovenaan