T
tommiedepommie
Goedendag,
een tweetal weken geleden had ik een medewerker van UPC aan de telefoon die mij vertelde dat vanaf augustus 2012, het mogelijk zou worden om een derde mediabox in huis aan te sluiten.
Ik heb het op het forum gezocht, maar kan er niets over terugvinden.
Kan iemand dit bevestigen?
met vriendelijke dank,
tommie
een tweetal weken geleden had ik een medewerker van UPC aan de telefoon die mij vertelde dat vanaf augustus 2012, het mogelijk zou worden om een derde mediabox in huis aan te sluiten.
Ik heb het op het forum gezocht, maar kan er niets over terugvinden.
Kan iemand dit bevestigen?
met vriendelijke dank,
tommie
en heeft het over de "gewone" UPC mediabox. Niet over de "Horizon".