• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3de mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tommiedepommie
  • Startdatum Startdatum
T

tommiedepommie

Goedendag,

een tweetal weken geleden had ik een medewerker van UPC aan de telefoon die mij vertelde dat vanaf augustus 2012, het mogelijk zou worden om een derde mediabox in huis aan te sluiten.

Ik heb het op het forum gezocht, maar kan er niets over terugvinden.

Kan iemand dit bevestigen?

met vriendelijke dank,

tommie
 
Deze mevrouw heeft het denk ik over Horizon, deze komt echter niet in augustus.
 
Deze "Mevrouw"" is een Mijnheer ;) en heeft het over de "gewone" UPC mediabox. Niet over de "Horizon".
 
Dave670 zei:
Deze mevrouw heeft het denk ik over Horizon, deze komt echter niet in augustus.

De werkelijke datum is officieel nog helemaal niet bekend. Dus het kan net zo goed juist wel in augustus worden geïntroduceerd. Volgens het testschema zou het inderdaad wel eens september/oktober en in het slechtste geval begin 2013 worden. Maar ja, niemand (buiten UPC) weet het... de maand augustus komt in ieder geval niet zomaar uit de lucht vallen.
 
tommiedepommie zei:
Deze "Mevrouw"" is een Mijnheer ;) en heeft het over de "gewone" UPC mediabox. Niet over de "Horizon".
Excuses, dat zou een nieuwe wending maken als er een gewone box als 3e kan.
Nog niks over vernomen inderdaad.

@ Creative Solution,

Dat is waar, maar volgens tommiedepommie gaat het over een normale mediabox ;)
 
Dave670 zei:
@ Creative Solution,

Dat is waar, maar volgens tommiedepommie gaat het over een normale mediabox ;)

En ik heb het net als jij over Horizon ;)

Betreffende de 3e mediabox kan augustus overigens wel kloppen, want 20 augustus begint weer een nieuwe ronde aanbiedingen. Daar zal de 3e mediabox wel deel van uit gaan maken. Kreeg het ook te horen naar aanleiding van een informatief gesprek.
 
Doordat ik een abonnements wijzging doorgevoerd had, twee weken geleden (mediabox met dvr moest vervangen worden door een mediabox zonder DVR), had ik tijdelijk drie boxen.

Aangezien mij dit uitermate beviel, wilde ik deze dus behouden. Volgens de medewerker was hun "registratie systeem" daar nog niet op voorbereid en zou ik in augustus, alsnog een derde box kunnen bestellen.

Maar zoals ik al zei, ik kan er niets over terugvinden en ben bang dat ik weer met een kluitje het riet in gestuurd ben.
 
Het zal tijd worden ook.... gemiddeld gezin heeft al gauw 3-5 TV's in huis.
 
Creative Solution zei:
Betreffende de 3e mediabox kan augustus overigens wel kloppen, want 20 augustus begint weer een nieuwe ronde aanbiedingen. Daar zal de 3e mediabox wel deel van uit gaan maken. Kreeg het ook te horen naar aanleiding van een informatief gesprek.
Dat zou een mooie toevoeging zijn als het per augustus een 3e box bij kan :)
 
Terug
Bovenaan