- Berichten
- 98
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Na netwerkonderhoud vannacht geen HD kanalen NPO 1 en 2.
Vrijdagochtend bel je dan met helpdesk (net als aantal andere mensen uit de buurt) en dan hoor je dat er maandagmiddag een monteur komt (en dat ze geen netwerkmonteurs hebben in het weekend).
Voor mij komt dat over als, zelf een storing veroorzaken en het dan niet direct weer oplossen. Beetje jammer.
Laat staan als je een grote storing in het weekend hebt, dan is er (volgens helpdesk) geen netwerkmonteur beschikbaar. Ook vreemd.
Nu zijn het gelukkig maar twee zenders maar het is meer het principe. Als je zelf iets verkloot dan fix je dat zo snel mogelijk.
Vrijdagochtend bel je dan met helpdesk (net als aantal andere mensen uit de buurt) en dan hoor je dat er maandagmiddag een monteur komt (en dat ze geen netwerkmonteurs hebben in het weekend).
Voor mij komt dat over als, zelf een storing veroorzaken en het dan niet direct weer oplossen. Beetje jammer.
Laat staan als je een grote storing in het weekend hebt, dan is er (volgens helpdesk) geen netwerkmonteur beschikbaar. Ook vreemd.
Nu zijn het gelukkig maar twee zenders maar het is meer het principe. Als je zelf iets verkloot dan fix je dat zo snel mogelijk.
