Ik heb sinds gisteren een 300Mbit verbinding die ik ook bekabeld haal en via de connectbox (meterkast) op een afstand van 1 meter ook draadloos 300Mbit haal. In de woonkamer (afstand 4m en 1 gibo muur) haal ik met de connectbox circa 180Mbit Echter maak ik gebruik van een eigen router Netgear R6300v1 en heb mijn connectbox in bridge modus staan. Nu haal ik geen hogere snelheden met internet dan ca 200 a 220Mbit. Mijn laptop heeft een intel wifi 7260 ac adapter die op 866Mbps geconnect staat. Het vreemde is dat ik met lezen en schrijven van en naar me nas snelheden haal van 350Mbit dus lijkt me wel dat deze internet snelheid via me eigen router gehaald moet kunnen worden
Iemand nog suggesties ?
Iemand nog suggesties ?
kan je iedergeval weer even voort