• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

30 mbs in alkmaar ?????

Berichten
85
Wie haalt er wel de beloofde downloadsnelheid in Alkmaar
Ik kom met mijn 30/3 abbo niet hoger dan 8 a 10 Mb/s

Volgens HD hebben ze een probleem en wordt er aan gewerkt.
Maar zijn er mensen in 18XX die wel de beloofde snelheid halen
 
Overdag 15 -18,
Na middernacht rond de 22 MB
Met 25MB abbo haalde ik altijd tegen de24,8.
Dus ik voel me zwaar genaaid, ik heb nog niet gebeld want je krijgt toch het bullshit " het ligt niet aan ons verhaal".
 
FRITZZ zei:
Overdag 15 -18,
Na middernacht rond de 22 MB
Met 25MB abbo haalde ik altijd tegen de24,8.
Dus ik voel me zwaar genaaid, ik heb nog niet gebeld want je krijgt toch het bullshit " het ligt niet aan ons verhaal".

Hier hetzelfde ...baal er ook erg van. Heb ook al kontakt gehad met de helpdesk en idd hetzelfde verhaal. Ze hebben problemen! :'(
 
Wel even de juiste termen gebruiken, want Mbs en MBs worden hier achteloos doorelkaar gebruikt. Ik citeer:
Ik kom met mijn 30/3 abbo niet hoger dan 8 a 10 MBs
Wel, 8 à 10 Mbs komt overeen met 24 à 30 mbs. Met die waarden heb je nauwelijks te klagen lijkt me.
Edit:
Sorry, even een slippertje, ik had denk ik de ogen te veel gericht op die 3 MBs, ik bedoel natuurlijk factor 8, dus wordt het 64 à 80 Mbs.
 
FF overnieuw dan;

Momenteel overdag 8-12 Mbps
Na middernacht 18-22 Mbps

Er zijn werkzaamheden geweest in de nacht van 2-3 juli maar daar is het niet beter van geworden :-\
 
Je hebt gelijk, maar er wordt natuurlijk bedoelt Mb/s en dan is het dus veel te weinig.

Hieronder maar even een afdrukje.

510529832.png
 
problemen gelden niet voor heel Alkmaar. Ik haal over het algemeen keurige snelheden. Laatste weken regelmatig wat onder de maat maar laatste week weer ok. Zie mijn screenshots in topic https://ziggoforum.nl/topics/30157/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan