• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3 minuten opnames bekijken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter case1961
  • Startdatum Startdatum
C

case1961

Wie heeft hier ook last van? Ik neem een prgramma op en bij het afkijken stopt de opname iedere keer rond de 3 minuten. Iemand enig idee??
 
Wat is de signaalsterkte en kwaliteit van je digitale tv signaal, .?
Ik heb hetzelfde gehad, maar dan om de 12 min, ongeveer.
Kwaliteit signaal zat tussen matig en goed en fluctueerde.
Groet,
R
 
Bedoel je dat de opname helemaal stopt of dat het beeld bevriest en dat je met doorspoelen wel dit stuk over kan slaan en door kan gaan met kijken?

Ik heb enige maanden geleden wel gehad dat de box altijd bij het aanzetten na een paar minuten tijdelijk 'bevroor' om dan na een minuut weer door te gaan. Als ik dan een opname plande op het moment dat de box uit stond dan zag je dat bevriezen terug in de opname. Een opname als de box aan stond had dan dus niet dit effect.
 
Bij mij stopte beeld en geluid, soms beeld eerder. Met vooruit en achteruitspoelen weer op gang te krijgen.
 
Terug
Bovenaan