O
oudenieuweklant
Ja daar ben ik weer, onder een nieuwe naam, oude naam was hier niet gewenst, excuses daarvoor.
Mijn probleem was dat ik sinds kort een 3 halen 2 betalen had maar dat de korting niet doorgevoerd was.
(was nog meer kwijt dan voorheen toen mijn internet apart was bij xs4all adsl en nog een los tel. abo kpn!!)
Ik heb daarnet gebeld met de HD en alles wordt geregeld, wordt bij de volgende factuur verrekend en het
totaalbedrag zal dan ook kloppen. Erg vriendelijke mensen aan de lijn gehad deze morgen!
Nou alleen nog het signaal boven bij de 2e mediabox weer goed krijgen. Sind ik die splitter voor het kabelmodem
ertussen heb, heb ik boven signaalverlies en blokjes, sommige zenders doen het niet meer. En dat terwijl ik er eigenlijk
nog een mediabox bij wilde maar daar wacht ik nog maar even mee dan.
Mijn probleem was dat ik sinds kort een 3 halen 2 betalen had maar dat de korting niet doorgevoerd was.
(was nog meer kwijt dan voorheen toen mijn internet apart was bij xs4all adsl en nog een los tel. abo kpn!!)
Ik heb daarnet gebeld met de HD en alles wordt geregeld, wordt bij de volgende factuur verrekend en het
totaalbedrag zal dan ook kloppen. Erg vriendelijke mensen aan de lijn gehad deze morgen!
Nou alleen nog het signaal boven bij de 2e mediabox weer goed krijgen. Sind ik die splitter voor het kabelmodem
ertussen heb, heb ik boven signaalverlies en blokjes, sommige zenders doen het niet meer. En dat terwijl ik er eigenlijk
nog een mediabox bij wilde maar daar wacht ik nog maar even mee dan.

